掃呢頁CODE去手機

2014年12月10日 星期三

[FACE - 394] 本週美圖 女大十八變  G.E.M.露暈嗱? G.E.M.,G.E.M,BKD_S,鄧紫棋,MF,




疑點期真係露點?

憑《我是歌手》由內地紅番嚟香港,巡唱亦都由全國唱返香港,香港版海報出現疑似露點相,陰影嚟啫,你呃我唔到嘅!

全知言

本週美圖 女大十八變  G.E.M.露暈嗱?

變變變生命力,唔係下下要開眼削骨至有得變,好多女星琴日同今日出席活動都可以變咗兩個樣,莫講話事隔幾年?

更何況好似 G.E.M.一樣 16歲細細個就出道,眨下眼就 23歲,回顧番呢幾年佢嘅成長史,都真係越長越「大」個女㗎!不過變還變,都唔會無嗱嗱變咗行無上裝路線,或者想做港版 Lady Gaga同 Miley Cyrus嘅?最新嗰張疑似露點演唱海報,全知言一睇就知係陰影啦應該……

'06少女期包到上頸

出道前 G.E.M.已經贏遍校界歌唱比賽,仲同偶像 Eason影過合照,當年未夠秤好純情。

'09出道期 C cup乍現

出道後人人知佢巨肺,不過 32C驕人身材,就係 09年亞洲電影節第一露。

'10蜜月期暗送秋波

表面上惹桃花,先後同側田、陳栢宇傳緋聞,實情 10年 G.E.M.開始撻着林宥嘉,特別風騷。

'11解放期上台自摸

鄧家有女初長成, 11年首次喺紅館舉行演唱會,歌衫同舞步都誘人。

'14熟女期若隱若現

網上圖片

到今年初同林宥喜甩拖, G.E.M.好快回愎好心情,前排玩冰桶挑戰仲識着白 T-shirt賣大包!



鍾意就快D Share啦!