掃呢頁CODE去手機

2014年12月17日 星期三

[FACE - 395] 大蝦細 憎佢腳長 楊秀惠兇吳若希除裙換褲 吳若希,楊秀惠,MF,




楊秀惠同吳若希同係《姊妹淘》主持,不過楊秀惠經常蝦佢,劇組亦識做唔安排二人一齊同場,近兩個月都冇合作喇。

真面目

大蝦細 憎佢腳長 楊秀惠兇吳若希除裙換褲

女人圍埋就一定有是非啦,何況喺電視台。 J2台節目《姊妹淘》 11年首播,全女班做主持,爭位爭出鏡預咗。最近有傳二綫姐仔歪面楊秀惠忽然覺得自己係一姐,除咗經常呼喝工作人員,仲「大支嘢」上身,就連細佢 8年嘅大台新貴吳若希都敢點。

話說喺一次拍攝《姊妹淘》時,見吳若希條裙短過自己,唔抵得人騷長腿,竟然要若希 BB改着褲,若希 BB亦只有乖乖就範。聽講若希 BB係「山姐」老公愛將,今次得罪方丈,楊秀惠恐怕……

女人最易眼紅人哋,據知楊秀惠就唔妥吳若希入大台唔夠一年,已經有得密密做。連拍兩劇又做主持,佢首《越難越愛》年尾仲攞硬獎,於是楊秀惠實行當佢新人咁恰,除咗搶佢對白,仲試過叫佢換褲唔準條裙短過自己。又試過叫吳若希改髮型,踩到上面,搞到吳若希試過一次見到拍檔是葉翠翠時大呼:「好彩係你咋!我冇講邊個呀!」

吳若希任《姊妹淘》差唔多一年,同葉翠翠關係最好,二人經常喺微博互讚對方。

曾經發生「換褲」事件,問到吳若希幾時發生,她只以「 hahahaha! I am not in hk」回應。

「唔知點解啲人亂咁講」

由於二人關係惡劣全組都知,故已冇安排二人同場主持。問到吳若希被楊秀惠兇時,她只肯以 WhatsApp說:「 I can't answer anything」,「 HaHaHaHaHa! I am not in HK!」。而「一姐」楊秀惠則例牌否認話:「唔知點解啲人亂咁講,我當係一種宣傳啦。不過我就一定冇叫佢換裙。同埋我都幾鍾意 Jinny,我覺得佢做得好好。」

兩位死對頭講嘢行貨,但節目開山主持莊思敏就有唔同睇法喎,她說:「我又覺得唔好成日覺得 jinny畀人恰, Jinny唔係一個傻嘅人。 Jinny都係聰明架,唔係咁易恰到佢。」睇嚟場戲有排做喎!

莊思敏話拍《姊妹淘》只當返工,同其餘三位主持關係良好,她說:「我剩係返工做好個節目為先,其他事我唔理。」

吳若希雖然今年 1月先入大台,不過就連拍兩劇《衝綫》、《倩女失魂》,又做《姊妹淘》主持,首〈越難越愛〉年尾總算又攞硬獎,難怪有人眼紅。

蜀中冇大將

楊秀惠除咗初道時拍過《四葉草》多人留意外,近年被人討論都係因為塊面愈來愈歪,不過大台啲花旦走得就走,楊秀惠今年開始上位。最近拍緊《鬼同你 OT》劇中不時勾引陳豪,唔怪得開始擺款啦。

楊秀惠本為索女,但塊面唔知點解愈嚟愈歪。《忽然 1周》圖片

楊秀惠喺大台做咗差唔多 10年,今年喺《忠奸人》先有大茄角色做,戲分仲少過小寶。

大台花旦狂走,令楊秀惠都有位攝,喺新劇《鬼同你 OT》佔戲重,劇中不時勾引陳豪,唔怪得以為自己係一姐啦。

識造新聞

吳若希自簽咗大台後,事業好似坐火箭咁,除咗做主持又拍劇。不過曝光多,新聞亦自然嚟。講真佢造新聞能力都唔弱!

今年大台台慶吳若希同黃翠如一齊做訪問,期間主持攞咗蕭正楠同吳若希啲緋聞做話題,吳若希當場叫黃翠如道歉,令翠如 BB超尷尬。

12年吳若希原本有份表演《翡翠歌星紅白鬥》點知綵排前話跳到出血,佢仲話:「痛咗 3日,留院 1日」



鍾意就快D Share啦!