網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月31日 星期三

[FACE - 397] '14爆 like王 '15大展望 MF,




Jfung除咗 remix捽碟之外,原來自彈自唱都得㗎,佢仲話自己有街頭表演,但大家冇留意啫。

爆 Like王

'14爆 like王 '15大展望

2014又玩完喇!主流已經由網民一人一點擊決定,不論音樂、電視小生或者𡃁模,都已經唔受傳統制度控制, JFung惡搞歌絕對 hit過吳若希嘅〈越難越愛〉、天堂鳥亦係最受巴打歡迎組合、《選戰》王宗堯鋒頭肯定勁過大台出爐視帝郭晉安、大埔 LuLu由網上 hit到幕前。講到 04最深刻,唔少得一把傘……








J Fung:要做歌手

寸梁太

〈一口涼氣〉為 Jfung14年最高點擊率, Jfung話:「事後先諗會唔會太激,但原來又冇咩事喎。」

由今年 5月 JFung( Jacky Fung)創作第一首惡搞歌〈你厚多士〉,開始被網民留意,之後有〈一口梁氣〉同〈阿銀的夢想〉令佢成為惡搞音樂人,但原來 Jfung最想做 DJ,唔係只喺夜場打碟,仲係會同歌手合作。

F:《 FACE》

F: 15年有咩搞作?

Jacky:我有諗過出隻 2014嘅精選集,可惜𠵱家已經 12月尾。其實我想做 DJ同埋歌手,亦想人除咗聽啲句子外亦留意我做嘅背景音樂。有好多人話背景音樂幾好聽,問係咩歌嚟㗎?我會好開心。

F:作咁多關於社會問題 remix,你覺得香港𠵱家最大問題係咩?

Jacky:其實新移民政策就係一個影響香港人比較多嘅一個事件,今年最大一件事雨傘運動,大家見到獅子山最大幾隻字「我要真普選」,其實講番轉頭就係唔想變成大陸咁。香港人就係會有一個咁嘅情緒收埋咗,遇到一啲譬如厚多士呢啲事啦,情緒就會爆出嚟。

天堂鳥:撇甩 MK-Pop

近年韓風勁,今年 3月香港本地男子組合天堂鳥出現,韓仔造型及舞步被巴打圍插,之後更有 Faith同拾音社,被網友統稱為 MK-Pop。經過出道圍插,天堂鳥仲撐得住,「佢哋令我哋冇退路,冇得轉行。」

F:點形容 14年?

天堂鳥:難捱又唔真係難捱,開頭諗住個 MV有一萬人睇都偷笑,但係冇外界睇到我哋咁慘,被人鬧到點樣,對我哋 3個嚟講其實好小嘅事,反而係令我哋 3個點樣去努力嘅事,唔係要覺得自己慘。

F: 15年天堂鳥繼續 MK-Pop?

天堂鳥:要再爆啲喇!要諗啲新嘢喇,登陸完太陽,要登陸到邊度呢,要諗啲爆點啦。其實都係要靠網上嘅人幫手,好靠香港人嘅力量,團結番佢哋支持番本地音樂先。我哋希望 15年慢慢被人認同,真係一隊香港組合,而唔係再係 MK-Pop,我哋好想撇甩呢個名,呢個名都掛咗一年喇!

天堂鳥上週五( 26日)喺新城頒獎禮,攞到〈新城勁爆跳唱組合新人王〉,喺 MK-Pop唯一代表。

MK-Pop代表天堂鳥話 15年最想撇甩 MK-Pop呢個字,不過當日出席新城頒獎禮依然有招牌眼妝。

〈登陸太陽〉 MV令三位一夜爆「紅」,一身韓仔造型及舞步,被網友稱為 MK-Pop,三位話最想撇甩。

王宗堯:角色令我驕傲

港視《選戰》除咗令巴打開始睇番本地劇集,男主角王宗堯由入行多年冇人識變為男神, 15年男神話希望繼續拍戲,不過大台師奶劇唔啱佢胃口。

F: 2014有咩感覺?15年有咩計劃?

王宗堯:幫港視拍咗三套劇今年終於開台啦,陪住香港人好貼題嘅題材終於面世喇,自己嘅堅持終於有少少回報。冇諗過咁受歡迎,當時只知道自己做緊一樣有意義嘅工作,對於拍呢類題材,作為演員會好驕傲。我覺得每年有一個新角色畀我挑戰,有樣未做過嘅嘢畀我挑戰,我就會好開心。做到一啲令我自己驕傲嘅角色,反而係更加重要。

F:大台如果搵你做師奶殺手呢?

王宗堯:只要無綫拍攝空間大啲嘅時候,亦都會有好作品出嚟。若果只做一個師奶劇演員的話,我覺得對我做演員嘅理念或者期望,有啲唔負責任囉。

F:佔中發生期間,你有份去到龍和道佔領,怕唔怕被封殺?

王宗堯:若果我係因為做工作而失去我屋企,我覺得更加唔值得。

王宗堯話唔介意大台搵佢拍劇,不過如果只係做師奶殺手就唔好喇。

《選戰》題材敏感,但一出即被網友力讚,王宗堯由冇人識變咗男神。

王宗堯拍戲冇底線,早前拍電影《高登闊少踎監日記》,喺街祼跑都冇問題。

大埔 LuLu: Keep住自己新鮮!

今年 6月世界杯幾乎日日都見到 LuLu,嚟緊仲會拍電視劇同電影。由網上跳到幕前,「做呢行就係要 keep住新鮮度。」

F: 14年收穫豐富?

LuLu:呢一年其實過得好快,做完 now主持後接住世界盃,多人識咗有機會拍一啲劇集同埋電影,半年前都未有信心入行㗎,喺呢行個人比較迷惘,因為唔知有咩機會去做,或者做到啲咩嘢。

F: 15年點 keep住自己個勢?

LuLu:遺忙其實好正常,人係鍾意新鮮,亦好快唔記得,但做呢行就要 keep住自己有一個新鮮度,對所有嘢都好奇,咁啲人先會覺得呢個女仔幾得意喎。

LuLu工作機會多咗,賺錢又多咗,早前仲自己做老闆開主題 party cafe。

LuLu喺網上人氣勁,同杜小喬、黃美棋成為網友三位大女神, hit到一齊同張智霖拍 MV。

〈撐起雨傘〉作曲 Pan:令好多人行前咗

〈撐起雨傘〉由阿 Pan(左二)作曲、林夕填詞,今年仲有機會攞叱咤「我最喜愛歌曲」,但阿 Pan話:「最重要係令到多啲人關心雨傘運動呢件事,反而冇擔心攞唔攞獎。」

年度之歌一定係〈撐起雨傘〉,未知攞唔攞到吒咤我最喜愛歌曲,但肯定最能夠代表 14年嘅香港。作曲人 Pan話:「呢個運動令到好多人行前咗,𠵱家雖然結束,但會喺網上繼續,因為已經喚醒咗好多人。」

F:雨傘運動對你有咩意義?

Pan:有示威開嘅就衝得更加前,一家大細由冇反應變到出嚟抗爭。好似解放咗佢哋出嚟咁,我以前都係每年 7.1先出嚟。

F:應該點延續落去?

Pan:我諗要成立好多新聞媒體,獨立組織,要透過網上呢個 media去散播雨傘運動,或者後生一代嘅睇法,因為大陸想收緊我哋言論自由。



鍾意就快D Share啦!