網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月31日 星期三

[FACE - 397 - 專訪] 當腿張開遇着 wrong hole 陳逸寧:再大膽我都試過! 陳逸寧,MF,




真人騷

當腿張開遇着 wrong hole 陳逸寧:再大膽我都試過!

她是《破事兒》裡幫陳奕迅「做節」的女朋友。

她是《志明與春嬌》裡的「腿張開」。

她也是《選戰》中被張癸龍入錯「 wrong hole」的紀文慧。

我覺得 35歲的陳逸寧可以稱得上是娛樂圈裡的奇葩,入行 18年,代表作不少,娛樂版卻很少上。

別的女星,掂下手仔都要敲鑼打鼓,陳逸寧演戲玩過 sheshe、試過 wrong hole,反而唔聲唔聲。

當年演出港台青春劇 Y2K系列同期出道的余文樂、方力申、蔡卓妍一早上晒位,照計條件好過好多人、又泊過中國星呢個大碼頭,進取小小,陳逸寧應該亦唔差得去邊,她卻安於現狀,寧願靜靜雞做個小演員。

「拍戲露背我可以,但係影相你叫我露,我覺得我唔需要咁做; wrong hole一幕,導演講得合理,話 sex and power分唔開,就算劇本冇寫臨場加,我會照做,以前拍戲再大膽都試過但係現實中攞性做武器,我唔係嗰啲人。我唔使好紅、唔需要太多新聞,寧願好似𠵱家咁,專心做戲、做演員。」

嚴格來說,她是個保險從業員,也是人妻與人母,演戲甚至不是陳逸寧的正職,論專業,她卻着實優勝過很多當紮女星。

這一刻,我有點想多謝王維基,不是他有錢有夢想,我都差點忘了香港地其實還有很多好演員。

我係第一代𡃁模

我喺怡寶出世,馬來西亞怡寶最出名就係芽菜雞,爹哋係潮州人,媽咪係馬來西亞華僑,大約兩歲,我返咗香港,我仲有個妹,喺香港出世。

我細個喺太古城大,個個星期都會落太古冰場蒲,你唔好話,我喺冰場都幾多男仔撩……中五暑假嗰年,我喺太古地鐵站俾兩個星探發掘,嗰一年拍咗三隻 MV。第一首拍嘅 MV係張國榮嘅〈怨男〉,第二首係郭富城〈愛的呼喚〉,係呀,好似好勁咁,不過我兩首都見唔到樣!

從來冇諗住要紅

96年被發掘,純屬當好玩, 98年正式簽約,就覺得最正係易搵到錢,最叻有時一個月搵成十萬八萬。不過啲錢易搵亦都好快 fing晒,飲飲食食,再加上 03年學人做生意開鋪頭撞正沙士,好快戶口就由六位數字變做兩位數字。

我本來好鍾意心理學,大學喺樹仁又係讀呢科,結果想做心理學家做唔成,學嘅嘢最常用係套番落自己度安慰自己。呢行真係太被動,經常開一日工、放成個月假,最長試過三個月都冇聲氣,真係頂唔順要搵份工俾自己。我試過 in空姐,試過做秘書,係就係等得耐啲,但間唔中又會有份 job搵我,硬係死唔斷氣咁。

冇大紅大紫過,冇人有興趣寫我,其實我覺得幾好喎,我寧願咁樣,冇新聞好過太多負面新聞,洗濕咗個頭又邊有得走去做第二行呢?我爹哋做保險、老公做保險、老爺奶奶又係做保險, 07年我都去咗做保險,嚴格嚟講,保險至係我正職。

wrong hole老公事後至知

《選戰》 wrong hole一幕,我又覺得冇乜嘢,拍戲,再大膽嘅我都試過添。 04年我拍《蝴蝶》同蔣祖曼打爆車輪,好多性愛戲,意識仲大膽。《選戰》呢一幕係講緊 sex and power,劇情需要我就會拍,又唔會因為做咗媽咪而保守咗。

至於我先生,佢一向知我做演員,淨係事前話過俾佢聽會有呢啲場面。實情 wrong hole一幕唔只佢唔知,裸背同 wrong hole劇本入面都冇,我自己事前都唔知。所以你話,我同宗堯幾咁專業?人哋點睇?我唔理得咁多喇!拍完之後同導演一齊睇 play back,大家都話,好殘忍、好痛咁喎!

嚴重劇透:咀爆智叔

wrong hole一幕,係同宗堯最後一次,我轉軚去咗幫宋萬山。小小劇透,嚟緊我會同智叔打茄輪……唔係,應該斯文啲講,係 kiss至真。我哋 kiss幾次,次次都唔喺床,一次喺車,一次喺酒店房做訪問,出邊好多人,我哋偷偷錫……嗰一幕好有張力。其實我冇問智叔有冇拍過吻戲,諗落真係好榮幸,我可能攞咗智叔嘅螢幕初吻喎……

咁多年我同男同女都拍過吻戲,我真係覺得女仔好咀啲。同男仔事先唔會試戲,同蔣祖曼反而有,好軟熟、好舒服。

用性做武器,自問我唔係呢啲人,我做呢行咁多年,最引以自豪嘅係,每次被談論、有話題、被邀請訪問,都係因為工作有成績,唔係因為其他嘢。別人點做去達到目的、別人嘅價值觀唔同,我唔反對,但係我唔認為新聞唔夠人多係我比人差、欠咗啲乜,我寧願好似當年拍《蝴蝶》時一樣,要做 lesbian,就多啲資料搜集、落同志吧見識下,我諗演員嘅時間應該要攞嚟咁用。

唔怕囝囝睇我啲戲

我覺得喺戲劇裡面可以發生任何嘢,拍戲劇情需要我可以露背,但係影相,你叫我着件露背衫,我會反問:係唔係有咁嘅必要呢?

囝囝幾多歲可以睇《選戰》?其實佢𠵱家歲半已經睇緊……但係佢睇得唔專心,見到我會叫「媽媽!媽媽」。佢𠵱家唔明,到佢有朝一日明,我會照直同佢講,呢啲叫演戲,乜嘢都有可能發生。

佢仲細,我𠵱家每日都會同佢講 I love you,希望佢知道咩叫愛。到再大啲,我諗一個男仔,最重要分得清是非黑白。當然,事實同戲劇一樣,會有灰色同黑暗面,但係我個人樂觀,凡事都可以有兩面。唔遇過啲陰暗嘅一面,又點會知道咩係美好呢?要成長過經歷過,人才會準備得更好,去迎接美麗來臨嘅一刻。

專業原是這樣的

'00:邦民廣告

'01:優之良品廣告

'01:《自從他來了》

'04:《蝴蝶》

'08:《破事兒》

'12:《春嬌與志明》

'14:《選戰》



鍾意就快D Share啦!