網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月4日 星期四

網民熱話:G.E.M.演唱會海報疑露點! G.E.M.,G.E.M,BKD_S,鄧紫棋,




G.E.M.最新演唱會海報被網友指疑似露點,唱片公司即時代為否認,並強調只是陰影。

next 1/1 pre

被指出事海報

next 1/1 pre

是非多多的鄧紫棋G.E.M.又惹麻煩,今次嘅麻煩嘢係疑似露點。有網民發現,在G.E.M.最新的演唱會海報上,單手作舉高狀的G.E.M.,在胸口位置竟疑似露點,有網民得悉後大感雀躍,紛紛留言指對事件嘖嘖稱奇。不過根據記者觀察,雖然該個陰影位着實耐人尋味,不過照常理推斷,如果是胸前的敏感部份,應不會出現在如此高的位置。

記者致電G.E.M.方面求證事件,工作人員聽畢事件來龍去脈後沒好氣謂:「點會係露點呀?啲位都唔啱,一睇就知係頭髮嚟,根本係陰影。」



鍾意就快D Share啦!