網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月9日 星期二

「iPad」吳若希谷胸 薛凱琪官恩娜後台「敗走」 吳若希,官恩娜,薛凱琪,BKD_S,手機平板,iPad,




【勢色唔對】「iPad」吳若希谷胸 薛凱琪官恩娜後台「敗走」

2014-12-08 21:55:00



(攝影:馬建華)

今晚「Yahoo人氣大獎2014」喺灣仔會展舉行,到場嘉賓有韓星「少時」Jessica及Lyn,許志安,容祖兒,謝安琪及薛凱琪(Fiona)等等。

其中吳若希同方皓玟都性感出擊,本來係「ipad一族」嘅吳若希都谷盡心口,而方皓玟更是露半球,中間只有喱士遮住,十分性感,連周秀娜都比下去。

記者於後台做訪問時,起先訪問著得密實嘅官恩娜(Ella)及Fiona,點知吳若希同方皓玟陸續入嚟,搞到現場嘩聲四起,Ella同Fiona見勢色唔對都先離開後台,而Fiona走時更有工作人員包圍,佢就搞笑咁笑晒口遮頭速逃。

問到吳若希有冇push up?佢話:「適當push係有嘅,都只係一個nude bra,可能呢件衫個cutting令件事澎湃咗。」咁之後頒獎禮都會著到咁?佢話:「都會試唔用衫,好似大露背咁。」試方皓玟嗰類中空衫?佢就話留返比方皓玟,又話一向覺得對方無論身材定樣都好sexy,又好欣賞佢今日個造型。講到咁欣賞會唔會參考佢個look?吳若有就好有自知之明:「我著唔係問題,但冇人想睇到係一塊板,我都冇呢個效果,不過如果有機會都可以試下嘅。」

咁今年《勁歌》會唔會大咗信心?佢話:「反而信心冇咁大,今年開放咗,所有歌手都可參加,都係平常心。」但講到大台開放咗都冇人玩,吳若希聽一聽表現錯愕話:「咁就好可惜,我記得我睇《勁歌》時所有唱片公司都會出席,係樂壇嘅一個盛世,o依家唔參加就好可惜,不過都好嘅,比到機會獨立公司上到台攞獎。」



Fiona今日只係露下腿



Ella BB仲密實



連詩雅



吳若希台上睇唔算好性感



方皓玟勁勻感



Stephy





一去到後台,wow!



iPad都可以谷出小山丘,所以姊妹們唔好放棄!



「敗走圖」一



「敗走圖」二



「敗走圖」三



鍾意就快D Share啦!