掃呢頁CODE去手機

2014年12月15日 星期一

疑似裸照瘋傳:我成身冇癦 Jumbo火上加紅鳩嗚洩憤 裸照,鳩嗚,Jumbo,BKD_S,




另一POST: [有圖]疑似裸照流出 0靚模Jumbo:有原圖出嚟! Jumbo


疑似裸照瘋傳:我成身冇癦 Jumbo火上加紅鳩嗚洩憤





其他影片:>>







疑似閃卡網上任睇 Jumbo懶理MK鳩嗚
現年23歲、曾出寫真的Ⴡ模曾淑雅(Jumbo)近日爆出疑似閃卡慾照流出,網上瘋傳疑似Jumbo的裸照,相中見到有一名男子從後跟疑似Jumbo在床上親熱,女方裸體盡現,但卻只見女子下半臉孔,但膚色、爆牙和髮型與Jumbo相似,由於相中女子髮型及爆牙位置左右調轉,估計當時是對鏡拍照。Jumbo前晚火速否認,還一笑置之,事件未有影響她心情,昨午Jumbo便穿上搶眼的火紅羽絨外套到MK「鳩嗚」。


■Jumbo出道時擁有招牌爆牙,近日拆招牌,開始箍牙。互聯網圖片
專攻紅色減價貨

昨午1時許,記者在旺角朗豪坊附近撞見素顏Jumbo獨自在街頭玩手機,其後她進入H&M看減價貨,她似乎情有獨鍾紅色衣物,不停挑選,其間把一條紅色低胸連身褲往身上拼,但因試身室大排長龍,Jumbo無癮離開,濕平不成的她轉而往健身室做gym,現場所見,Jumbo心情似未受疑似閃卡事件困擾。


■Jumbo否認胸懷大「痣」,堅稱非閃卡女主角(圖)。


昨日【旺角洩憤】

■Jumbo懶理捲入閃卡疑雲,昨日去健身及濕平發洩。


【獨愛紅色】

■Jumbo昨日獨自往MK「鳩嗚」,主攻紅色衣物。
開戲三點式亮相

記者昨致電Jumbo,她說:「今日報道出咗街,我有啲唔開心,件事影響咗屋企人,令佢哋擔心,但我解釋咗冇影過,相中人唔係我。單睇啲相,表面證供真係對我不利,但網民話相中人胸前有粒癦,我成身都冇癦,我係胸懷大志,唔係胸懷大『痣』。」Jumbo表示昨午往做gym減壓,又說:「仲有趁機買嘢發洩吓。」

此外,經理人向展邦昨強調相中人絕非Jumbo,他說:「相中人個鼻形同Jumbo唔同,我哋成日提旗下藝人要檢點,Jumbo都好乖女。」向展邦透露已成立電影公司,明年夏天會開戲捧C奶Jumbo做女主角,她會三點式現大銀幕。 

採訪:楊定

攝影:陳俊強
12月15號要記低

See See TVB.Bloody最威

http://hk.apple.nextmedia.com/tvbloody


鍾意就快D Share啦!