網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月29日 星期一

以排球嬌娃look亮相 莎賓娜表演賽唔錫身 莎賓娜,




【短片】【終於有腳睇】以排球嬌娃look亮相 莎賓娜表演賽唔錫身

2014-12-29 18:01:00



其他影片:>>






【終於有腳睇】以排球嬌娃look亮相 莎賓娜表演賽唔錫身

噚日先飛嚟香港嘅「12頭身」美少女,哈薩克國家排球代表隊員莎賓娜收埋一對長腿,以密實Look跟Fans見面,兼且不停Selfie,Fans當然唔會就咁收貨。

今日莎賓娜終於一賞Fans心願,紥起馬尾換上最襯佢嘅排球裝束,現身青衣長發體育館騷一騷長腿,跟香港女子青年排球隊交流,兼且作簡單嘅練習訓練,其間佢哋作一場友誼賽。

莎賓娜落場即時令在場觀眾席守候男Fans着迷,短短十分鐘賽事,莎賓娜非常投入享受,起跳殺球及瞓身接球,都毫不錫身,可能言語上溝通唔到,莎賓娜隊中嘅港隊成員,顯得較緊張,同埋每當排球落喺自己同莎賓娜中間時,都唔敢主動去接,所以有失球情況,比賽最後是港青以10比7勝出莎賓娜帶領嘅隊伍。

放下Selfie過不停嘅手機,換上排球落場Look,薄施姿粉嘅莎賓娜呈現另一種美,笑容亦比噚日出席活動時更燦爛,交流活動上,莎賓娜喺一個金色排球上簽名,送畀港隊教練作留念,港隊成員亦送贈三個以排球為裝扮嘅公仔畀莎賓娜、教練及莎賓娜母親。



(攝影:陳順禎)



莎賓娜今日以排球look亮相,青春可人﹗



一舉一動備受注目。



雖然係表演賽,但莎賓娜毫不錫身瞓地救波。









被集郵是常識吧﹗





莎賓娜與香港女子青年排球隊作交流。



同隊員握握手。





扣殺﹗



鍾意就快D Share啦!