網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月30日 星期二

自爆與學友拍「三級片」 Sammi 第8場騷晒激咀 安仔陶醉睇足成晚 Sammi,許志安,安仔,張學友,學友,許冠傑,Sam,鄭秀文,




(綜合報道)(星島日報報道)坦承恨睇足全場鄭秀文(Sammi)演唱會的許志安,前晚終於一圓心願,於紅館坐足全晚大方公開撐另一半。台下得到伴侶安仔支持,台上的Sammi又邀來曾於銀幕上飾演情侶的張學友擔任表演嘉賓,還笑稱為學友獻出了自己的首部三級片! 文:林子棠

  Sammi前晚於紅館舉行第8場演唱會,另一半許志安終於大方現身,與Sammi家姐於觀眾席由頭坐到尾,並狂揮Pong Pong棒及陶醉和唱,睇得相當投入興奮。前晚的圈中捧場客還有周慧敏、鄧萃雯、伍詠薇夫婦與台灣歌手魏如萱等。

  獲至愛捧場的Sammi亦狀態大勇,坦言終於鼓起勇氣於前一晚上網睇歌迷留言,結果大獲好評,令她心花怒放。她又笑稱完騷後第一件事要放塊豬肉乾入口,仲想食叉燒飯等,歡迎觀眾送她零食。

  Sammi自嘲Open

  前晚Sammi請來張學友擔任表演嘉賓,她先跟學友繞手走過台上的「紅地氈」,並笑言要封學友做「樂壇慈父」,因他逢騷必到、有求必應。Sammi亦投桃報李,落力為學友的新碟宣傳以答謝對方做嘉賓。

  Sammi在台上透露第一部電影正是獻給學友,兩人於《飛虎精英之人間有情》中扮演情侶,笑稱若有人想翻睇,請留意她當年的兩碌大髀。不過,現場沒有播出Sammi當年的大髀,而是播出她跟學友的咀嘴相,引來全場觀眾嘩聲四起!Sammi自己亦大叫:「嘩!好Open呀!我細個做乜咁Open嘅?拍埋呢啲三級片?(學友:你睇你畀我揸住啲頭髮,幾激!)我就送咗熒幕初吻畀你(學友)好滋味Lum晒咀咁樣!(學友:好正呀!同埋你嗰陣時夠肉呢!)咩意思呀?」學友說得興奮之際還差點踩到Sammi的裙腳,嚇得Sammi又再大叫,令全場爆笑。

  學友又爆料

  學友續笑謂:「Sammi同我講,(做嘉賓)淨係拖吓、企吓、行返嚟就走得,但我打聽到連古天樂都唱歌,我唔唱咪好奇怪?所以我都要唱呀!」說罷,他就請Sammi回後台換衫,然後再爆料說:「我先旨聲明,我做嘉賓好少唱新歌,但Sammi話真係好想我唱呢首新歌,咁我翻睇歌詞後就知道點解要我唱,呢首歌係講一啲男女經歷咗啲波折,學懂點樣去愛,所以我知道呢首歌點解感動到Sammi!」觀眾立即高呼「安仔」,學友隨即唱出新歌《用餘生去愛》。

  ■安仔於Sammi第8場騷,終於坐足全晚睇晒成場。

  ■Sammi與學友於《飛虎精英之人間有情》有激情嘴戲。

  ■Sammi前晚請來學友做嘉賓,更在台上互相爆料。

  ■在台下欣賞,Sammi是晚特別心花怒放。

  ■周慧敏入後台探班,更送上自己的新碟給Sammi。

  ■Sammi演唱會的靚衫,層出不窮。

  娛樂



鍾意就快D Share啦!