掃呢頁CODE去手機

2014年12月21日 星期日

無綫資深幕後 今返公司拎支票 並贈TVBuddy鎖匙扣 無綫,TVB,




【服務28年後...】無綫資深幕後 今返公司拎支票 並贈TVBuddy鎖匙扣

2014-12-21 19:03:00



無綫資深幕後一鳥今日正式離開大台,除咗拎支票外,仲獲贈一條TVBuddy鎖匙扣。(微博圖片)

服務咗無綫28年嘅資深幕後工作人員一鳥(左),月初突然喺微博宣佈已經離職:「以後我就不是公司員工,這些年來他給我有很多回憶耶,雖然有點不捨得,但 是我一鳥定會像火鳳凰一樣,火裏重生的。」仲叫大家有工作記得搵佢,成件事睇到人勁心酸。

由於一鳥同唔少大台藝人都好老友,所以此post一出即引起極大迴響,據知今次一鳥離職並非佢本人意願,而係喺大台「勸喻」下無奈離開嘅。

而今日傍晚,一鳥喺微博貼咗三張相,原來佢返無綫攞支票之餘,大台仲送贈一條TVBuddy鎖匙扣畀一鳥添,哇﹗真係……..好特別呀﹗

一鳥喺微博寫道:「我做了這麼多年都是第一次拿TVB支票,好難得,今天正正式式離開這間公司!以後再進去就要申請了」



一鳥微博(微博圖片)



與楊秀惠合照(微博圖片)



與吳家樂合照(微博圖片)



與黃心穎合照(微博圖片)



與曹永廉合照(微博圖片)



一鳥加油呀﹗(微博圖片)



與黎諾懿合照(微博圖片)



(微博圖片)



鍾意就快D Share啦!