網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年1月2日 星期五

[忽然1周 - 1014] 譚校長慶完又慶 40年 成龍苦笑撐場 譚校長,成龍,譚詠麟,MW,




媽咪姐

譚校長慶完又慶 40年 成龍苦笑撐場

話咁快,就同好多事發生嘅 2014 say咗 bye喇!媽咪姐喺度祝各位俊男美女新一年 day day都 happy!乜都假,最緊要身體健康、平平安安呀!最好似譚校長咁,得閒踢吓波鬆筋骨,再得閒啲就搞吓紀念演唱會 happy吓!好似今次佢慶祝入行 40年,先喺上年 11月喺大台做咗個騷,話都無咁快,周二( 12月 30日)晚又喺九展擺咗 38圍慶多次!跟住呢,今年 2月佢會去紅館開 12場入行 40周年演唱會,再慶呀!

咁喜慶嘢,梗係唔怕做完再做嘅,志在大家開心啫。好似譚校長老死志偉就搞笑話:「佢應該送嘢俾我哋支持咗佢咁多年係咪先?(想收咩?)梗係錢搵咁多又唔知點使。譚詠麟開演唱會我一張飛都冇,我問佢有冇飛?佢話你喺我褲袋搶錢好喇!真係無良心呀。」

其實 64歲嘅校長可以唱足 40年,又有咁多好朋友,又真係好值得高興嘅。呢晚連心煩到爆嘅成龍都俾面嚟賀佢!不過祖名仲喺大陸被扣押,唔知會判幾耐,做老竇嘅,真係唔多笑得出,都仲未計最近有人貼街招唱衰呢!所以成龍成晚都只係坐喺台下搵班老友傾吓偈訴苦,無好似以前咁衝上台搶咪唱歌。

嗯,新年新希望,各位都加油

呢排忙緊新片《絕地逃亡》嘅成龍,難得俾面到賀。不過,笑容牽強,全晚酒都唔飲多啖。隔籬嘅志偉,就例醉。

呢晚雲集晒當年最大唱片公司寶麗金嘅台前幕後。有晒 face嘅譚校長,攬實 warm up完、終於舉起招牌 V字手嘅成龍。係啦,放鬆啲!

當年寶記多美女,關淑怡、鄺美雲同王馨平鬥擺 S形甫士,功架喺番度。

睇吓呢張相,個個塊面紅過關公, high晒!

不過最 high都係彭健新!呢晚譚校長攞咗十幾萬出嚟抽獎玩遊戲。阿健仔就喺包剪揼大賽中贏咗。嘩,過肥年!

今年至 hit嘅度身訂造可樂,校長都有!

會場布置都幾有心思,呢塊校長回到少年時嘅布景板,正喎。

譚校長好孝順,呢晚叫埋媽媽陳珍妮嚟 happy吓。譚媽媽見慣大場面,見到記者瞇瞇笑。



鍾意就快D Share啦!