掃呢頁CODE去手機

2015年1月16日 星期五

[忽然1周 - 1016] 阿 Sa Mani 鬼馬姊妹花 MW,




媽咪姐

阿 Sa Mani 鬼馬姊妹花

早兩日,媽咪姐知英皇拍賀年歌 MV,梗係去湊吓熱鬧不過,望嚟望去,都唔見往年嘅鐵腳——開心果阿 Sa嘅?阿嬌亦都冇影。換咗另一對姊妹花鍾舒漫鍾舒祺,不過佢哋雖然係親生姊妹,成個 look都好唔同,好得意㗎!







咁阿 Sa究竟去咗邊呢?咪就係孖住經理人 Mani齊齊去北京攞獎囉!難得見到平日密密實嘅 Mani騷腿擺 pose,再望埋阿 Sa,原來佢條裙好鬼馬!係透視嘅。兩個企埋一齊,好似新孖妹咁款。唔信?睇相!

阿 Sa攞咗聯合國婦女署同傳媒主辦「 2014女性傳媒大獎」嘅「年度突破女性」獎,經理人 Mani就得到「年度精英女性」獎。咁 happy,唔騷少少點得!係估唔到佢哋咁似樣啫。

好似兩姊妹!

後面好誘人

阿妹舒祺頸背原來紋咗粒星星、背脊有又似貓又似狐狸嘅紋身,最好笑係用隻萬字夾夾住件衫!家姐舒漫就比較斯文含蓄,姊妹性格好極端吓。



鍾意就快D Share啦!