掃呢頁CODE去手機

2015年1月23日 星期五

[忽然1周 - 1017] 瘋蝗 G.E.M.進化屎 G.E.M.,G.E.M,鄧紫棋,MW,




靚抽王

瘋蝗 G.E.M.進化屎

冇人記得,曾經佢係幾咁受高登巴打及年輕少男歡迎,因為 G.E.M.今日已經被稱之為「瘋蝗漿」,被視為往強國搵食後來生不做香港人嘅表表者。不過進化嘅嘢笨唔係一朝一夕,等我哋以昆蟲嘅生態角度闡述一下佢喺生物特徵上嘅變化:









階段一:

G.E.M.於 2008年中出道,係當時最年輕嘅唱作歌手,基於佢嘅小巨肺喺音域上同物理上(即係身材上)都相當突出,大家對佢嘅「夜以 Yeah夜以野」唱腔都相當受落,並未將之歸類為鳩叫(鳩者,鳥類之一種,亦曰斑鳩也),亦未見蝗蟲嘅基因突變跡象。

階段二:

2013年 8月,喺香港集思會嘅《 90後有話說》度發表文章,表示支持特首,想跟 689說「加油」,被網民聞到佢有基因突變赤化分泌物嘅味道。

階段三:

2014年 1月, G.E.M.參加強國歌唱節目《我是歌手 2》獲得亞軍,在內地迅速奪得人氣和 money,身上嘅細胞亦因為強國歌唱比賽嘅油水呈蝗化跡象。

階段四:

2014年 11月,強國突然傳出 G.E.M.被封殺的消息(雨傘運動時),當時喺南京開巡迴演唱會嘅 G.E.M.,急忙喺台上發表愛國言論,話要令整個宇宙都聽到中國嘅聲音呀!

階段五:

2015年喺紅館開演唱會,被插國語歌多過廣東歌,演唱會上普通話嘅歡呼聲同廣東話嘅歡呼聲竟然係 55波,而且 G.E.M.更喺演唱會鳩叫:「 I Don't care Hong Kong」,其蝗蟲嘅生態正式演變成末期,科學家稱之為不變態,亦即係冇得返轉頭,只有跟住啲蝗蟲一齊掠奪別人辛勤嘅勞動成果。

XX進化屎

冇乜點嘅,同大家研究吓娛樂圈裏面嘅進化血淚屎咁啫。



鍾意就快D Share啦!