掃呢頁CODE去手機

2015年1月23日 星期五

[忽然1周 - 1017] 「乖女」探親有「大大」照顧 MW,




插圖: Wendy

揞名爆

「乖女」探親有「大大」照顧

耐唔耐就會有世姪問媽咪姐,究竟娛樂圈啲人係咪個個都咁複雜?有冇啲真係「純純兔」嚟㗎? Well,媽咪姐次次都係咁答:「你唔記得馬賽單 case嘞?咁世事係無絕對嘅。只係通常『密實姑娘假正經』多過『出於污泥而不染』好多咁啫!」最新例子,就係電視姐仔「乖女」嘞。

單料其實好簡單!話說有二五一直幫富豪「大大」嘅秘書訂開機票,換言之,就係幫阿「大大」訂機票所以佢一直好清楚「大大」一家幾時去歐洲度假呀,去邊度公幹咁,啲風堅過娛樂記者呀。不過令呢位二五最震驚嘅係,有次「大大」秘書落嘅柯打竟然係……幫「乖女」訂機票返加拿大探親囉!嘩嘩嘩!有婦之夫「大大」同形象清純嘅「乖女」喎!真係好似大纜都扯唔埋。

無嘢嘅,咁可能「大大」嘅「愛心」爆棚,有錢又無碇使,咪資助吓孝順嘅「乖女」囉!你仲諗到其他原因咩?媽咪姐就諗唔到喇∼

邊個係「乖女」?

1.選美出身。

2.身材高䠷㗎。

邊個係「大大」?

1.有唔少紅顏知己。

2.富豪嚟講都唔矮㗎。



鍾意就快D Share啦!