掃呢頁CODE去手機

2015年1月23日 星期五

[忽然1周 - 1017] 錄音鐵證迫陪客三日 落選亞姐陳沛鈺哭訴:感到極度困擾 亞姐,陳沛鈺,亞洲小姐,MW,




本月 12號落選亞姐陳沛鈺向本刊哭訴,去年底曾被人迫去飯局。

滾熱辣

錄音鐵證迫陪客三日 落選亞姐陳沛鈺哭訴:感到極度困擾

年近歲晚,亞視醜聞一浪接一浪。拖糧未解決之際,本刊獨家踢爆「星光幫」嫩男梁景煌及姜皓文,遭老闆王征公器私用,一個要陪瞓一個被抽水。男藝人要陪老闆,而女藝人則被安排北上陪客,令人側目!

繼亞視嘟姐筱靖爆大鑊︰「我唔肯(陪客),結果續約時亞視話一分錢都唔會加俾我!」後,應屆落選亞姐陳沛鈺( Sanna)亦企出來,大爆亞視藝員科先後兩次來電,迫她去船P及北上陪客。在本刊收到的數段 WhatsApp錄音中,陳沛鈺連番拒絕,但對方卻軟硬兼施,令她感到極度困擾。今年剛滿廿歲,入世未深的她,面對世途險惡,感到委屈兼激動落淚。

陳沛鈺參選亞姐時,穿上泳衣的她盡展 33C豐滿身材。

陳沛鈺去年選亞姐,一心借選美晉身娛樂圈,演戲、主持雙線發展。由於她與影帝周潤發家姐周坤玲熟稔,參選時被起朵「發哥世姪女」。可惜,在亞視要紅,就要付出代價。

參選後,陳沛鈺三甲不入,與亞視的臨時合約要到去年 11月才完結。落選後不久,亞視藝員科的亞姐保母 Jonathan竟然打電話給她,叫她去船 P,更表示已約好了「星光幫」、亞洲先生及亞洲小姐一齊上船。

陪客要過夜

「咁耐都未試過話要同客食飯嘅! 29號打嚟, 30號就要上清遠,仲要去三日兩夜,猛話唔夠女仔,叫我點都要去。我愈諗愈驚,心諗上到去有乜唔妥,想走都未必走得到。而且佢話上到去係第二個同事帶我哋去,但又講唔到係邊個。」

為免得失亞視,陳沛鈺就推說要做普通話電台節目,撞咗期去唔到。豈料 Jonathan即刻大大聲向她訓話,更指拒絕飯局有違約之嫌,迫她就範。

陳沛鈺跟對方強調,同亞視的臨時合約已在去年 11月完結,「呢件事令我感到極度困擾。後尾佢查到我同亞視冇約,即刻再打嚟,語氣軟晒,話公司好希望我幫到手,幫咗公司,公司會記得你嘅。」

談到被迫陪客,陳沛鈺一臉委屈,眼濕濕話︰「我問佢做乜一定要我去?我都冇簽約,點解唔叫簽咗約嗰啲女藝員去。佢猛話唔夠女仔,叫我幫吓手,後尾我知道其實都有好幾個亞姐去咗。」

陳沛鈺說之前有同屆亞洲小姐提醒過她:「『你咁細個(剛滿 20歲),提吓你啫,你去得就預咗如果你唔制就唔好去嘞!你諗吓就知乜事』又係喎!正常陪客食飯,點會今日通知聽日出發㗎?我係想上位,想喺呢行發展,但咁樣上大陸,一啲安全感都冇。

「其實好多人都覺得娛樂圈條路可能好易行啦,做啲交易就行到,好多人都咁諗㗎,但咁可以做幾多次呢!」陳沛鈺說到這裏,激動到眼濕濕。

陳沛鈺提及的清遠活動,據知 14年亞姐冠軍張軼珺(小圖)曾與一眾亞姐及亞洲先生出席,她們有些還將跟客人「狂歡」的相片放上網,不過他們很識做,拍照也不會拍到客人面貌。

與亞視滿約後,陳沛鈺簽了夏蕙姨前經理人 Simon為她接工作,下個月會為網站 Good show TV主持《 2015環保嬌娃》節目。

陳沛鈺與周潤發家姐周坤玲私交甚篤,周坤玲更多次出席撐老友場。

王征搞亂檔

其實王征入主亞視後,強行將亞姐的「仁美清敍」進行「商業化」,要求「仁美」會員北上陪政要,間接令「仁美」主席黎燕珊同亞視「分手」離場。昔日大家為免得失權貴,對王征敢怒不敢言。隨着醜聞愈揭愈多,「亞視嘟姐」筱靖、 08年亞姐亞軍顏子菲,連應屆亞姐陳沛鈺都無懼站出來指證,但王征卻一直拒絕回應。而亞視執行董事葉家寶被本刊問及有關活動時亦推說忙,稍後回覆本刊,但對於是否迫亞姐出席,則沒正面回應。香港仍有黑白真理,權貴要隻手遮天?未成氣候!

耍手拒回應

本月 19號,王征離開下榻的酒店時,本刊向他求證藝員科要求亞姐陪客一事,他即刻耍手擰頭,急步上車。

羅霖曾多次幫亞姐「安排」活動,激怒黎燕珊,王征出面調停,並高舉兩人雙手示好。

局陪客錄音精采節錄

真實錄音可上網收聽http://www.suddenplus.com

去年底,陳沛鈺收到亞視藝員科職員 Jonathan的 WhatsApp錄音,要她去清遠陪客吃飯,當陳沛鈺拒絕時,對方軟硬兼施。

陪客苦主挺身爆

除了落選亞姐陳沛鈺,其實不少亞視中人都是「被迫陪客」的苦主,若要守身的話,就要忍受低廉的薪酬甚至遭雪藏。

顏子菲

試鏡變陪客

在亞視期間,亞視曾多次以 casting為由,安排一些工作給顏子菲,實則這些工作其實是招呼來賓的飯局,仲要求她陪埋唱K,與她心目中所想的完全不同。

筱靖

拒飯局離巢

筱靖早前公開爆料,指去年 3月跟亞視傾續約時,因為她曾經拒絕出席一個由王征親自點名的派對,結果亞視表示「公司唔會加一分錢俾你」,最後筱靖決定離巢發展。

袁文傑

被王征睇中

離開亞視 3年嘅袁文傑,是亞視第一批接觸王征的藝人。他指王征第一次見面已經揸手求約會,仲傳紙仔給他。之後來到香港,幾個人同枱食飯,王征竟然用短訊約他上房。雖然袁文傑拒絕應約,仍然獲得王征「賞識」加人工,但佢覺得亞視已經變到怪怪哋,最後決定轉投 now。

顏子菲為了不想陪客,便決定離開亞視。

筱靖因為不陪客,結果續約時亞視只肯出 7千蚊, 1毫子都冇得加。

袁文傑曾爆自己也是王征目標之一。



鍾意就快D Share啦!