掃呢頁CODE去手機

2015年1月30日 星期五

[忽然1周 - 1018] 渣馬跑得過癮拍得開心 MW,




博出位

渣馬跑得過癮拍得開心

「渣打馬拉松」唔單止係香港運動界嘅盛事,仲係娛樂圈嘅大事件,眾 artist出嚟跑,隨時仲人齊過啲乜乜乜頒獎禮。呢邊有神嫂徐濠縈,嗰邊又有周柏豪、劉心悠等等,嘩!睇嚟跑馬拉松都不失為一個追星好方法。

肯雅徐 換拖鞋慶祝

出晒名潮得兼跑得嘅徐濠縈,跑到俾老公 Eason叫佢「肯雅徐」,渣馬點少得佢。身為一個運動員,跑緊嗰陣係唔應該姿整,不過跑完就另計!以 3小時 52分 57秒完成全馬賽事。除咗開香檳慶祝,仲要 keep住個 image,即刻換番對潮拖。但搶眼位,其實係啲火紅腳甲呀!

柏豪 BB 跑十 km攰死

打開波嘅柏豪 BB,都稱得上係運動員,今次同細佬周柏文一齊跑完十公里比賽,即刻話成個人好振奮,不過去到夜晚佢就勁呻「好累」。所以話跑馬拉松真係要量力而為。

劉心悠 素顏上陣

圈中跑得嘅女星除咗「肯雅徐」之外,非心悠 BB莫屬。今年佢依然 keep住個好 pure嘅素顏起跑,完成後仲同近日以哭嗓翻唱〈傻女〉嘅李逸朗合照㖭。

少爺占 傷住都照跑

為咗跑可以去到幾盡?商台 DJ少爺占喺完成賽事第二日,好感性咁同大家分享,原來佢左腳十字韌帶早年受過傷,仲講到係完全冇復原的可能,呢啲咪叫體育精神囉。

連詩雅 緊張到失眠

睇 Shiga連詩雅(左)平時弱質纖纖咁,估唔到都會參賽,仲晨咁早拉埋柏豪 BB、陳嘉桓同埋大埔 lulu一齊熱身。不過睇嚟唔係好夠精神咁噃!鬼咩!原來佢前一晚緊張到瞓唔到。

鍾意就快D Share啦!