掃呢頁CODE去手機

2015年1月15日 星期四

[壹週刊 - 1297] 女一大晒 袁嘉敏走奶 鎮 Jeana 袁嘉敏,Jeana,BKD_S,M1,




走奶露點,袁嘉敏夠晒搏。

探熱針

女一大晒 袁嘉敏走奶 鎮 Jeana

在新片《鴨王》中露點擔正的袁嘉敏,自電影開拍以來,盛傳當事人恃住女一態度囂張,遭同片的 Jeana發起全民杯葛行動,唔妥到出面。眼見近日死對頭與 Dominic(何浩文)戲中肉搏場面成為宣傳重點,自覺被搶風頭的袁嘉敏,於是向電影公司「詐型」,為息事寧人,公司唯有將袁嘉敏的露點照提前曝光,讓她以 36D人間胸器,顯示女主角地位。

睇準時機

擁有 36D人間胸器的袁嘉敏,去年初離開大台,轉投 Paco黃柏高太陽娛樂旗下,已表明為了在影壇大展拳腳,願意全面豁出去配合。「唔太介意全裸,三點全露都 OK!」袁嘉敏親口說。想一脫成名,但袁嘉敏好小心,之前電影《豪情 3D》原本有機會露點演出,但眼見同片的日本 AV女有 cup數又夠搏,擔心容易比下去之餘,加上只是客串性質,片酬友情價,袁嘉敏諗過度過,最終一口拒絕,力保兩點。直至王晶開拍《鴨王》,講明俾袁嘉敏擔正女一,片酬同戲份有番咁上下,經四日考慮,終落實全裸演出。

十五度,暈住船浪做瑜伽,袁嘉敏表示辛苦過同男主角埋牙肉搏。

擁有 36D人間胸器的袁嘉敏,一招雙手引體,令逼爆的心口現出四吋深坑,效果噴血。

去年初露半球同杜汶澤合演《豪情 3D》的袁嘉敏,嫌電影不夠發揮,臨埋門拒露點演出。

唔妥死敵

至於與男主角 Dominic(何浩文)的兩場埋身肉搏重頭戲,早在去年十一月已經完成,「當日拍攝時現場有十幾個工作人員圍住我囉!好似俾大家睇晒咁!」雖然有「現場觀眾」,但電影公司為保密劇情,當日未有安排攝影師影劇照。

現在電影開畫在即,眼見公司只着重宣傳死對頭, Jeana又有劇照見報,女一變路人甲的袁嘉敏,忍唔住同電影公司詐型,要求將宣傳焦點,放回自己身上。「無計啦, Candy(袁嘉敏)兩場重頭戲都冇跟場攝影師,齋 talk露點,吸引力唔夠,而家唯有將電影嘅露點戲提前曝光,等 Candy條氣可以順番。」電影公司人員說。

Jeana淡妝飛 bra,頻頻以北半球示人,吸睛度絕不比女一的袁嘉敏弱。

與同門師弟喇英床戰,由除衫到肉搏過程順利。

踩住三吋高踭鞋扮暈的 Jeana,期間踩中喇英腳背,令對方爆缸見紅。

灌酒埋位

除了肉搏床戲,袁嘉敏著三式,在十五度低溫下於遊艇上做瑜伽,同樣令她印象深刻。「好凍,又驚跌親,遊艇停嘅位置好近民居,不時又有其他遊艇載住廿幾人响旁邊經過,返上岸好尷尬。」袁嘉敏說。

相比之下, Jeana開工輕鬆又愉快得多,除了 Dominic,另一肉搏對手喇英,由於是同門師弟,大家一早熟落,拍戲分外有默契。劇情講 Jeana被迷姦,電影公司特別安排相關資料俾 Jeana參考,到正式拍攝,導演更提議兩個飲完酒先埋位。「同喇英邊飲邊研究除衫、走位,好快已經 get到個感覺,無諗過咁快導演已經收貨,拍得好舒服,好 high!」 Jeana說。

首次擔正的 Dominic,操到心口脹卜卜,更「加料」變巨鵰。

去年底電影開拍,有指袁嘉敏變孤獨精,被 Jeana等人群起杯葛。



鍾意就快D Share啦!