網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年1月22日 星期四

[壹週刊 - 1298] 黃昏戀人 收千萬鑽戒 劉詩昆孫穎隨時閃婚 M1,




求證結婚傳聞,孫穎不排除做劉太的可能性。

探熱針

黃昏戀人 收千萬鑽戒 劉詩昆孫穎隨時閃婚

現年 75歲的國寶級綱琴大師劉詩昆, 09年與第二任妻子蓋燕鬧離婚後,便與細自己三十六年的孫穎形影不離,直到最近終於承認拍拖,據知二人早前到歐洲度假,劉詩昆買了一隻六卡半價值過千萬的鑽戒送給女友。千萬情戒,令彼此關係再度升級,孫穎亦表明不排除隨時做「劉太」。

荷蘭買鑽

自○九年劉詩昆跟第二任妻子蓋燕婚姻出現問題,身為徒弟、有「琵琶公主」之稱的孫穎便開始陪伴左右,近年更合作搞演奏會以及在中港兩地開辦幼兒園,在公在私關係同樣密切。據知二人早前放假到歐洲旅行,劉詩昆在荷蘭睇中一隻過千萬 D色鑽戒送給女友。

「佢哋一直好少喺朋友面前提拍拖,直到十一月俾人影到喺圓方拖手行街,孫穎覺得冇需要再隱瞞,所以索性公開。之後佢哋飛歐洲度假,去到荷蘭站,有當地朋友帶去睇珠寶,劉老師睇中咗粒六卡半鑽石,即時話要送俾女友,最初孫穎覺得冇需要,叫佢唔好買,但劉老師覺得鑽石有特別意思,比喻一段堅固感情,所以最後都買咗。

「佢哋好夜先扑鎚,珠寶商要响凌晨,趁佢哋轉機飛去第二度之前,搵專人去到酒店搞手續,珠寶店幫佢鑲埋鑽石托做戒指,鑲工同個托都冇收錢,孫穎本來諗住當紀念品收藏,但而家會間中戴吓出街,劉老師今次咁重手,兩個睇嚟應該好事近。」孫穎身邊人透露。

孫穎早前舉行三十九歲生日派對,劉詩昆以男主人身份招呼朋友,二人更齊齊吹蠟燭。

千萬交易,珠寶商凌晨派人到酒店送貨收錢。

收到劉詩昆所送的六卡半鑽戒,孫穎拍下照片,在個人網站內與朋友分享。

朋友勸結婚

再名貴的定情信物,始終不及「劉太」這個獨有名分,身邊好友力勸結婚,但二人並不着眼一紙婚書,只想好好經營這段感情。

一心一意做劉詩昆背後的女人,除了打理另一半的音樂事業,早前男友再買入御龍山豪宅,並將它與現居單位打通,成為他們倆的私人藝術館,裝修期間,孫穎負責跟進工程,令劉詩昆可以專注他的音樂交流工作。

二人現暫租住西九龍服務式住宅,日前孫穎在圓方商場 Starbucks買咖啡,問及收鑽戒和結婚一事,她說:「結婚?我諗唔係常規結婚,因為我哋非常愉快,合作無間,可能合作到某一個時候,我哋會搞一個大 party同朋友分享。(知道你收咗戒指?)好開心,嗰隻戒指叫公主戒指,佢希望送呢份禮物俾我。(咁會唔會結婚?)唔排除呢個可能,不過我哋嘅感情程度係高於一張(婚)紙。」

十一月歐遊,劉詩昆興之所至,站在長椅上替女友拍照,之後再看回拍攝效果。

劉詩昆 09年捲入打妻案,結果對方敗訴,他在北京搞派對慶祝打贏官司及七十大壽,好友汪明荃也有出席。

二人近年合作無間,曾經上電視節目表演,一個彈琴,一個彈琵琶,十分合拍。

孫穎曾活躍社交圈,到近年因專注辦學,少了時間留在香港。

劉詩昆跟方逸華相識多年,二人常相約見面吃飯,劉詩昆更體貼送花。

現年 92歲的諾貝爾得獎者楊振寧跟劉詩昆相交多年,對方同樣娶了細他 54年的嫩妻翁帆,兩啤人經常聚會,包括出席劉詩昆在北京舉行的七十大壽。

兩段情路

年幼時已被譽為神級鋼琴神童的劉詩昆,十九歲已在第一屆柴科夫斯基國際鋼琴比賽奪得亞軍,從此蜚聲音樂界,但感情路上卻波折重重,有過兩段不愉快婚姻。

早年與中共元老葉劍英女兒葉向真結婚,育有一子,後來遇上文化大革命,被批鬥抄家,為免連累妻兒,決定離婚。到 82年,與年輕自己二十一歲的蓋燕展開第二段婚姻,育有一子,直至 09年 1月爆出婚變,並鬧上法庭,翌年二人簽字離婚。

09年劉詩昆鬧婚變,好友翁帆陪伴開記者會。



鍾意就快D Share啦!