掃呢頁CODE去手機

2015年1月13日 星期二

杜如風《流行首爾》 通訊局只收18宗投訴 杜如風,




【又話20萬網民公敵?】杜如風《流行首爾》 通訊局只收18宗投訴

2015-01-12 19:03:00



自認係世界級港女嘅杜如風,佢為大台主持嘅新節目《流行首爾》首周收視Keep住18點(116萬人次收看),最高20點(約129萬人次收看),與對上同時段時目《這個聖誕不太冷》差唔多,不過鬧佢嘅人,都唔少,據講坐底有20萬網民咁多添,但係呢,通訊事務管理局上周收到嘅投訴,得18宗。投訴內容包括:

1.內容空洞

2.鼓吹物質主義及揮霍金錢

3.主持人言論令人反感

4.教壞兒童及青少年

講到物質主義呢個point,杜如風之前接受本報訪問時都話:「因為話咩物質主義,我不嬲都係。」至於話內容空洞,杜如風就話,自問已為觀眾提供足夠資訊:「我連邊度唱錢抵啲都有講喎,好多介紹嘅地方都有地址騷出嚟。」

咁係咪教壞兒童及青少年,其實……喺呢個case上,真係冇一定準則,或者引用杜如風所言:「我係世界級港女!其實我又唔係使男人錢,我出街拍拖AA制,手袋都係自己賺錢買,人哋買樓,我買衫鈕啫。」

其實亞視keep住1點收視嘅《ATV這一家》,都收到3個投訴,主要都係「間接作自身宣傳、未有在節目播放前聲明是個人意見節目。」就算冇人睇(都有成6萬幾人次收看),都要小心處理0架。

相關新聞:

獲封世界級港女 杜如風:我不嬲物質主義

http://bit.ly/17zIHhg

【ATV這1點】亞視救亡節目 保持1點收視

http://bit.ly/1APTm3u



鍾意就快D Share啦!