掃呢頁CODE去手機

2015年1月11日 星期日

堅持《我是歌手3》出賽唔嗌歌 陳潔儀被叮走 我是歌手,潔儀,陳潔儀,

堅持《我是歌手3》出賽唔嗌歌 陳潔儀被叮走



其他影片:>>






堅持《我是歌手3》出賽唔嗌歌 陳潔儀被叮走

正所謂「唔嗌唔知歌喉好,唔爆咪唔知個key咁高」,有睇過《我是


歌手2》嘅觀眾都知道,宇宙巨G.E.M.就係憑住一副「巨肺」歌喉,衝出香港再上埋太空!

不過眾所周知,參加咗新一季嘅陳潔儀,就唔係行開呢個路線嘅!第一集已經唔跟「國情」,以慢歌《心動》出戰而包尾。但陳潔儀就冇因而喺第2集改變策略,前晚繼續柔情唱《心如刀割》。就唱到有位靚女觀眾喊到十足失戀咁,可惜都冇用,冇爆咪,一樣冇得留低!

有內地網民都戥陳潔儀好唔抵,不過佢本人就睇得好開,喺微博留言:「我是歌手,我來這裡並不是為了比賽,或為超越别人,而是為了體驗這個很特别的舞台,珍惜這次遇見的每一位朋友,我認識的、不認識的⋯,衷心感謝!特别也要感謝所有在微博留言及私下給我支持的朋友們,你們的鼓勵及肯定,是我持續前進、認真歌唱的力量。」咁豁達!呢啲咪就係大將之風囉!



鍾意就快D Share啦!