網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年1月10日 星期六

袁嘉敏呻露點畀人睇晒 袁嘉敏,BKD_S,

袁嘉敏全程翹實伍允龍手臂,又經常細聲講大聲笑,旁若無人!


【太陽報專訊】袁嘉敏出席公開活動時,被發現不時翹着鍾嘉欣緋聞男友伍允龍的手臂,狀甚親暱!另外,談到新片的露點戲時,袁嘉敏指當時劇組人員表示已清場,但仍有十多名男士在場,感覺畀人「睇晒」!

藝人袁嘉敏、文凱玲、唐紫睿、王子涵、何浩文及伍允龍等,昨日出席導演王晶和劉偉強投資的《金裝齡記麻辣火鍋》新店開張活動。現場袁嘉敏不避嫌手翹兼胸壓伍允龍手臂密斟,態度非常親暱!

外國長大特別啱傾

事後記者致電袁嘉敏,她解釋:「我同佢合作過電影《屍城》,大家好耐冇見,見番佢咪捉住佢傾偈囉!(唔怕鍾嘉欣呷醋?)唔會佢哋兩個都好大方。伍允龍美國長大,我就澳洲返嚟,大家都多嘢講。」此外,提到在王晶新片《鴨王》中的露點戲時,她說:「一場係冇着衫做瑜伽、一場係沖涼戲。當日拍攝時現場有十幾個工作人員圍住我囉!好似畀大家睇晒咁!(要求清場?)佢哋話清咗,因為當時有兩部攝影機,每部機都有幾個工作人員。(清咗場多人過冇清?)咁我又冇呢個專業嘅批評力去講邊度多咗兩個人,佢哋話清咗,就清咗囉!」

唐紫睿除內褲「好普通」

同場的唐紫睿透露在片中與何浩文於夜店裏當眾纏綿,更被對方脫去內褲:「都尷尬o架,不過相比起戲中其他女主角,我嗰啲好普通!(性感底線?)作為一個新人有好發揮都會盡量爭取機會,露點對一個演員嚟講唔係一件醜事,好多一線女演員都試過。」而文凱玲則說:「好多荷里活女星都會Topless演出,都唔覺得係有問題!」

文凱玲(左)及唐紫睿無懼寒風以短裙示人。王晶率領一眾藝人切燒豬賀火鍋店開幕。


鍾意就快D Share啦!