網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年1月21日 星期三

謝婷婷三點式拍廣告 挑戰性感底線 謝婷婷,婷婷,BKD_S,




謝婷婷三點式拍廣告 挑戰性感底線

2015-01-20 19:05:00



(攝影:黃曉妍)

謝婷婷今日喺柴灣為一個脫毛品牌拍廣告,佢透露屆時會以三點式同內衣拍攝。問到酬勞係咪好好﹖婷婷表示應呢個產品需要。對自己身型有信心﹖婷婷話:「唔係,所以要做準備,例如早瞓,新陳代謝會好啲,我又會榨菜汁當早餐,如果我要拍戲,會食一個飯盒頂三餐,不過我會食泡菜同西柚,少食肉,維持咗兩至三個禮拜。」

講到今次性感程度,係咪婷婷嘅底線﹖佢就話:「我諗都係,呢次係面向塊鏡露背,睇到前面有著衫,如果露上半身,但睇唔到前面都OK,不過就要睇劇本同角色。」需唔需要清場拍﹖佢表示:「做嘢就冇諗呢啲,大家都好專業,唔會有遐想。」因為依家單身,所以唔怕性感﹖婷婷話:「以前冇試過對方唔鍾意,因為對方都好支持我,而且我選擇方式都會有限度。」



謝婷婷嚟緊會以三點式同內衣拍攝廣告。





鍾意就快D Share啦!