掃呢頁CODE去手機

2015年1月15日 星期四

江希文被打嚎哭:想離開恐怖環境 江希文,




江希文被打嚎哭:想離開恐怖環境



其他影片:>>






江希文被打嚎哭:想離開恐怖環境

現年43歲的江希文為63歲資深大律師兼全國政協胡漢清未婚生女,可是囡囡仍未滿兩歲已緣盡分手,江希文被指控霸佔胡家豪宅及苛索巨額養女費;然而,事件昨日峯迴路轉,她左腹半呎長瘀傷的相片曝光,疑被打的江希文接受本報電話訪問,坦言已經報警處理,還大爆被人用粗口辱罵「臭X」,身心受創的她想盡快離開恐怖環境,嚎哭說:「我好驚,好冇天理,繼續落去我會黐線!」

江希文與年長二十年的胡漢清於大前年底奉女訂婚,囡囡至今近兩歲,但二人仍沒註冊,上周胡漢清宣告已分手兩個月,與江希文母女仍同住沙宣道四千呎胡宅但分房瞓,有傳江希文出辣招霸佔胡宅,要求胡漢清租南區豪宅給兩母女住,令外間以為女方金錢至上。昨日江希文左腹半呎長瘀傷相片曝光,令全城譁然,去年九月被打的江希文,昨開腔接受本報電話訪問,聲淚俱下作出大反擊。



■慘遭毆打的江希文左腹有半呎長瘀傷,十分嚇人,她直認日前已報警處理。



■江希文被打後勸女性不要容忍,最緊要保護自己。



■現江希文只希望好好養大女兒。資料圖片

反擊保護自己

問到是否被打?江希文喊着說:「我好驚,唔敢講,俾人推撞落枱,前幾日報咗警,警方話記錄在案。之前我唔想搞大件事,但俾人作好多假嘢誣衊我,好冇天理。」為甚麼被人打?江希文嘆氣:「佢脾性好多人知,乜都要聽佢講,控制慾好強,你有自己意見佢就爆發,點可以咁?我唔係工人唔係奴隸,超出容忍底線,好恐怖好恐怖好恐怖!如果再繼續落去我都會黐線,希望件事快啲完結。」受到暴力對待的她挺身而出說:「勸女性唔好容忍,保護自己最緊要,人生苦短,就算我聽日有乜事,有人搞我都好,今日有一口氣都要講出嚟,我驚佢搞我、BB、屋企人,呢個人真係好恐怖!」

此外,對於被指控貪錢霸佔胡宅,將胡漢清與前妻兒子的房霸做BB房,又將私人電腦擺廚房霸佔,江希文呼冤:「BB床係佢個女嘅舊床,係佢攞嚟擺喺個仔間房,電腦擺喺廚房偏廳張枱,大家食飯睇住當電視。我乜錢都冇攞過,點樣同個女離開?我邊有話要買樓,租屋咋,但租屋錢都冇點搬?佢畀嘅錢完全唔足夠租正常屋,攞槍指住我都冇能力搬。」問每月有多少家用?她坦言:「一定冇六位數,有就唔使咁慘,工人一早都冇,畀佢鬧走咗。我都係揸番自己架舊車。」點解不回娘家住?她說:「家姐(江欣燕)都住緊,又好多貓,女有鼻敏感,唔係最適合嘅地方,而且冇房要瞓梳化,長期唔係辦法。」



■去年底江希文公開出席活動,當日她未有提曾慘遭推撞受傷。資料圖片

雖然與胡沒註冊,但育有一名女兒,分手有很多事要處理,江希文說:「呢件事去咗律師度,搞緊贍養費,唔想講太多,希望大家明白我處境,𠵱家我好徬徨,我都好想離開,希望對方盡快畀合理贍養費,畀空間大家行,我知道佢都唔想對住我,佢呢幾日冇返屋企。」有否第三者出現?她說:「唔知,但佢唔想我返香港,如果老公錫你,點解唔想一齊住?」



■江希文坦言當初覺得胡漢清好錫自己。資料圖片



■江希文盼盡快帶囡囡離開胡宅(圖)。資料圖片

囡囡攬住安慰

有指江希文曾被人用粗口辱罵,她委屈說:「佢鬧我『臭X』,少少唔滿意咪粗口鬧你,唔想BB喺咁環境下成長,BB開始學講嘢,我唔想佢聽到粗言穢語,唔想對佢有陰影。去英國之前好好,去咗英國好唔同。唔知點解變成咁,你問番佢,完全唔似屋企人,好似打佢工,有乜事炒你魷魚。」問對這段感情是否後悔?她再泣不成聲說:「最大安慰係個女,佢好生性,佢見到我喊,佢攬住我講『媽咪,OK!』由英國到𠵱家都相依為命,我生BB佢都冇嚟英國,點解人哋大肚咁,我就咁?𠵱家只想好好哋養大囡囡,有安定生活已經滿足,唔理大家評價。」

採訪:皓騫



鍾意就快D Share啦!