網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年1月11日 星期日

恭喜嘉穎攬女 唐詩詠被斥「玩嘢」 嘉穎,唐詩詠,鄭嘉穎,

唐詩詠力撐單身的鄭嘉穎應多認識女仔,打破Dry缽!


【太陽報專訊】無綫劇《當鐵馬遇上戰車》的台前幕後包括唐詩詠、黃德斌及蔡思貝等前晚舉行煞科BBQ宴,期間詩詠自爆已恭喜被最新一期《好報》拍得在夜場喪攬巨咪女的鄭嘉穎:「佢話『你玩嘢呀』,佢應該識吓女仔,都好耐冇拍拖。單身男士識女仔好小嘢啫,係唔好彩被影到。(嘉穎醉咗睇唔真女仔個樣?)酒醉三分醒,佢一定認得!」她又力撐備受抨擊的旅遊節目主持杜如風:「我熟悉嘅佢並冇外界睇到嗰啲問題,佢唔扔嘢,有一千對鞋唔出奇,而且自力更生,愛Fashion又會研究當中歷史,好值得欣賞!」

至於蔡思貝則報了黃秋生的演戲班:「好貴但佢好嚴謹,所以唔理價錢都想聽吓!」而踩單車赴會的黃德斌被公開早前與張耀揚的踩單車照,他說:「邊個得閒咪邊個踩,我哋遊山玩水啫!」

相關新聞

恭喜嘉穎攬女 唐詩詠被斥「玩嘢」

唐詩詠讚嘉穎是筍盤



鍾意就快D Share啦!