掃呢頁CODE去手機

2015年1月12日 星期一

拍拖多年仲避忌 鄧麗欣唔會同小方公開拖手 小方,鄧麗欣,方力申,




小方同Stephy都公開咗咁耐,又使咩咁避忌呢?

next 1/1 pre

Stephy就話係冇拖手依個習慣。

next 1/1 pre

不過會等留番去旅行先拖。

next 1/1 pre

佢好姊妹Miki尋晚終於同男友郭永淳翹手見人。(資料圖片)

next 1/1 pre

方力申 (資料圖片)

next 1/1 pre

歌手鄧麗欣(Stephy)現身機場出席慈善騷,表示會與公公婆婆一齊實現一人一願望:「慈善做得多,不過公公婆婆就比較少,好多公公婆婆嘅願望都比較簡單,都想盡力幫手。」Stephy又講到平日與媽媽相處多,但可能一年才見婆婆一次:「但好鍾意同佢哋相處,聽佢哋講故仔,我係一個好好嘅聆聽者。」

Stephy笑言最愛聽長者講陳年愛情故事:「好嚮往,以前嘅愛情可能單純啲,初戀就會白頭到老,依家好難搵到,又可以聽下佢哋點樣相處嘅分享,點樣咁多年一齊相處。」Stephy表示在外國會見到公公婆婆在公園拖手行街,覺得好Sweet。問到幾時到她與男友方力申拖手行公園?Stephy就自爆:「依家都冇,做依行就算公開咗都係避忌啲,留返去旅行先拖,但慣咗喺香港行到離行離列,有時去旅行都係唔記得拖,佢前我後咁行。」

談到快點結婚可以大方點?Stephy直言現在也不是不大方,只是沒有這個習慣,問到會否改變習慣?Stephy就呻話:「女仔會鍾情甜蜜啲,但男仔慣咗行快兩步,好難改變對方。」



鍾意就快D Share啦!