網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年1月24日 星期六

男子爆粗聲帶流出 江希文:佢驚我霸身家 江希文,




男子爆粗聲帶流出 江希文:佢驚我霸身家



其他影片:>>






男子爆粗聲帶流出 江希文:佢驚我霸身家

【江胡恩怨】江希文與全國政協兼資深大律師胡漢清分手擘面日日開火,日前更流出胡友人與江爸私密WhatsApp對話指江希文重拾生活惡習。本報昨日得到兩條聲帶,第一條聲帶中,一名男子表示:「我有乜X嘢都通晒天啦,我個囡都講,話我隊X,有乜X嘢。」而另一條聲帶,一對男女談及醫院檢查的安排,當中男子連環爆粗鬧女方愛揸主意:「每樣嘢你最鍾意揸旗……你呢啲人係對內唔對外,我點信得過你,靠你過世,X你老味,第一時間告狀,講我壞話鬧你,咁X得閒鬧你……」



■胡漢清與江希文在英國生活時相處和諧,分手後卻展開罵戰。



■江希文與女兒Natalie現「霸佔」胡漢清位於沙宣道的四千呎大宅。

資料圖片



【訂婚鑽戒單據】

■江希文指胡沒誠意結婚,但二人訂婚時,胡買了價值逾六十萬的鑽石戒指給未婚妻。

鬧結婚冇誠意

江希文昨日回覆記者,她說:「呢個人好離譜,我未出聲,佢竟然將自己做啲嘢屈落我度,我真係忍無可忍,我抱BB返娘家,因為有人喺屋企講粗口,同埋做惡習,唔可以忍受BB聞到呢啲味道,我即抱住BB返娘家,我都未出聲話佢,佢竟然屈晒落我度,有冇搞錯。」江直言同胡一起沒有幸福過,更斥對方沒有誠意和她結婚:「每一次提到結婚好大反應,好似驚你會霸佢啲身家。」本報獲得一張胡漢清以六十多萬買下鑽石訂婚戒指給江希文的單據。江希文多次表示委屈,更斥:「呢個人講咁多大話,做咁多壞事,冤枉咗咁多人,因住天收佢,如果想嚟緊呢幾年想過得好啲,唔該叫佢收聲收口。」對於江的指摘,胡漢清友人代胡回覆:「冇帶眼識人,回想同佢關係好似被setup,尤其係結婚開始,佢喺呢段關係誘導胡生講不真實嘅嘢,或激嬲胡生講粗口,同喺胡生不知情下被錄音。」

採訪:皓騫、唐如



■江希文昨日在facebook上載與女兒Natalie的合照,指有可愛囡囡的安慰,是上天的恩賜。

互聯網圖片



鍾意就快D Share啦!