網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年1月24日 星期六

胡漢清落淚反擊:分我身家,點可能 胡漢清,

胡漢清接受本報獨家訪問,他聲淚俱下表示後悔沒聽母親勸說,現在深感後悔。


胡漢清落淚反擊:分我身家,點可能

資深大律師胡漢清(Alan)與江希文(Liz)的是是非非,近日成為各大報章頭條,連日來有人向傳媒展示傷勢、晒爆粗錄音及抱女痛哭,而Alan一直只透過友人代言反擊。前晚Alan接受本報獨家專訪,首度現身剖白跟Liz的愛恨情仇,他指對方由始至終心不在他,處心積慮謀取所需,Alan對此說:「佢要同我分身家,點可能?」說到因為Liz而導致跟母親決裂,他表示最為心痛,聲淚俱下求母原諒,以後要帶眼識人!

胡漢清:胡 記者:記

記:同江希文幾時開始有分歧同決裂?

胡:佢有咗之後,我就同佢訂婚,訂婚廣告出咗後,好多人打畀我,問我識咗佢幾耐?知唔知佢嘅過去?原來有啲嘢好多人都知,淨係我唔知,後來Liz向我寫咗兩封信自白,承認一啲事,我當時受到感動,覺得佢有咁嘅勇氣承認,之後我同兩個朋友傾過,其中一個係Gary Chan,佢哋話如果你接受到,仲想同佢繼續行落去,咁Liz暫時離開香港比較適合,我選擇咗「攬」佢,BB都有埋,我又咁鍾意小朋友,我都六十幾歲啦,都唔想孤零零一個人。至於去英國係佢嘅意思,佢話嗰邊有親戚,我嘅仔女又想喺嗰邊讀書,所以我都好贊成,大家協議佢過去生BB同生活,至少到小朋友入幼稚園,時間大概三年,佢亦都同意。

胡:最後佢喺2012年10月過去,2013年4月生BB,期間我幫佢搞居英權,使咗唔少錢,又買屋買車。佢生嘅時候,我忙緊阿媽嘅事,同埋自己幫人打緊官司,行唔開,但我哋一直有視頻,幾乎每隔一個月就過去,嗰段時間大家係最開心,我每個月自動轉帳唔少於5000英鎊生活費畀佢,屋企所有開支佢唔需要支付。直至2014年4月,佢話想帶個女返香港同爸爸媽咪同個女慶祝生日,講咗8月返番英國,我回程機票都買埋,到8月尾,佢就話想過埋9月2日自己生日先,我都話OK,過咗生日,佢就話唔返英國,除非即刻去登記,大家都開始成日嘈交,佢好似變咗第二個人咁,食番煙飲番酒,成日挑釁我,然後就發生嗰次碰撞事件。

胡漢清去年9月被人用刀柄挫傷。
  • 胡漢清去年9月被人用刀柄挫傷。
胡漢清母親、胡漢清
  • 胡漢清母親、胡漢清

「擸餐刀鋤我大髀」

記:佢話你打佢?

胡:Liz性格好硬,我性格亦一樣,9月13日我同個女喺屋企,我見到個打火機,我就收埋佢,Liz返到嚟,問我要火機,我畀佢,佢就屈我做乜拎個火機畀個女玩,大家嘈交,佢對我講咗句粗口,我亦有講粗口,期間佢叫我畀番個女佢(當時我抱住佢),我話唔畀,佢就擸起把餐刀一下用刀尾鋤我大髀,我就推開佢,我有職業病,唔會做任何襲擊行為,我知道後果嚴重,佢跌咗落地,我即時向佢道歉。我同佢講,點解大家變成咁?話佢成日搵交嗌,又唔返英國,佢同我講數,話自己唔會返英國,除非即刻註冊,佢話我依家六十幾歲,搵錢能力愈來愈低,呢間屋就係最值錢,如果唔結婚就加佢個名,同埋所有附屬卡都要,即係想分我身家。

期間胡漢清不時拿出雙方律師的對話文件,證明事實。

「走去食環署投訴我」

談判不果,江希文開始不斷將自己受傷照傳給其他人,胡漢清不甘示弱,到養和醫院驗傷,亦自拍受傷照,自此胡避免直接衝突,就透過律師傳話,亦有叫江欣燕幫手。胡漢清指「老屈」事件陸續有來,包括指他不喜歡江欣燕。

胡:我最憎畀人屈,我點解會做律師,就係因為我細個畀人屈,所以邊個人屈我,我就唔得,亦都令我好嬲,佢就最鍾意屈我,令我情緒激動,我係被佢逼到失控,然後就錄我音裝我。佢屈我唔鍾意江欣燕,認真莫名其妙,我後來同江欣燕仲多嘢傾過同佢,江欣燕之前離婚都有問我有冇律師介紹。Liz喺英國時,我喺香港有時間就約佢屋企人出嚟食飯,江欣燕都在場,有晒相證明。不過最離譜嘅老屈事件係2014年12月,我屋企漏水,我就搵相熟師傅嚟整,佢見到就發火,話我容許陌生人喺屋企出入,又話裝修工人偷窺佢,佢要求換鎖,或者等佢搬走之後先整,師傅發咗律師信畀佢,亦都唔接呢單裝修,維修冇做,佢竟然走咗去食環署投訴我,影響公眾衞生,要對我作出檢控。佢嘅手法好陰險。

記:咁你依家想佢搬離大宅?

胡:我從來冇叫過佢搬走,我只希望佢喺自己範圍生活番,佢依家成間屋周圍霸,我同啲仔女都住唔到,又話人身有安全威脅。我同佢爸爸傾過,佢爸爸係好贊成Liz同個孫女搬返去住,而沙宣道亦預留一個房畀佢同個女,但佢係都要話同個女搬出去,要求龐大生活費,佢爸爸都贊成,個孫女有公公婆婆照顧,比佢一個人同女喺出面住係好,但佢唔肯。

被索取龐大生活費

記:佢要求幾多生活費?你願意支付幾多?

胡:佢要錢,可以傾,呢幾個月,透過協調員同佢傾,佢全部唔睬,一係要名分,拿唔到名分就要破壞我聲譽,將事實歪曲,我同佢之間有大把證人可以做證,佢每次要求嘅數目都唔同,不斷增加,五位數去到六位數,數目仲多過我正式婚姻嘅贍養費,佢要同我分身家,點有可能?我經濟能力都有限,兩段婚姻都唔平,成立咗個信託基金又少咗啲,咁我都要留畀啲仔女,而且我自己都想退休啦,我都六十幾歲,段路都秋天,做人要適可而止。如果佢係諗住藉攻擊我而拿多啲贍養費,我係絕對唔會,而且肯定仲會有反效果。

記:你覺得佢有冇愛過你?

胡:我只可以講,佢喺英國時好好,我哋都好好,返到嚟香港就變晒,每逢周末就抱個女返娘家,擺低畀佢爸爸,就同江欣燕出咗去,試過好多次我下晝去佢屋企同佢老竇傾偈到夜晚,江希文都未返屋企。佢個心唔喺我度,處心積慮要誣衊、挑釁我,動不動就錄音,玩嘢。

向母道歉悔冇聽勸

記:你媽咪知唔知你同Liz依家搞到咁?

胡:原來我阿媽畀我嘅勸告係啱,(突然激動)佢當初反對我哋係有理由,佢真係有唔畀我阿媽入屋,情況等同依家我同我嘅仔女都被佢拒諸家門外,佢講到我係暴魔,話有人身安全,我仲點敢返去,我啲仔女頂唔順佢,唔想留喺屋企,佢哋亦得到我前妻同意發咗律師信畀佢,呢幾個月我同仔女都生活得好辛苦,搞到咁,我想藉此同阿媽道歉,(哭泣)希望得到佢原諒,我真係錯喇!

記:件事發展到咁覺唔覺得好丟架?老貓燒鬚?

胡:唔覺,呢個係一個教訓,如果咁講即係要論輸贏,冇贏o架,只會雙輸再咁搞落去。

申令禁江希文霸大宅

記:咁你下一步點做?

胡:我今次交代完,我會馬上入禀法院要求保護個女,要求佢唔好再帶個女出嚟做騷,佢唔好再擺個女上枱,同埋希望佢爸爸可以做個女嘅監護人,容許個孫女可以喺娘家生活,咁樣我比較放心,但沙宣道仍然預留一間房畀囡囡,係冇牴觸嘅兩件事,我亦會向法庭申請禁制令,要求佢唔好再霸住沙宣道,我唔係要趕佢走,佢同個女都可以喺度住,但喺番適當嘅範圍生活。

據知,昨日胡漢清已跟律師傾談,亦正式入禀法院,一切進入法律程序。俗語有云「清官難審家庭事」,二人的恩怨發展如何,仍是未知之數,只希望大人的事不要影響小朋友。



鍾意就快D Share啦!