網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年1月27日 星期二

方力申澄清未結婚:唔想畀人問我攞利是 方力申,




方力申(資料圖片)

next 1/1 pre

曾華倩為主持的節目《家家有喜事》錄影,透露節目將圍繞新年話題,每集分別有男神如深烈唯、方力申、黎耀祥、馬國明及林盛斌等任嘉賓,笑指已很久沒有當該類節目主持,由於外景一度接一度,感覺如拍劇般,她謂:「拍劇仲辛苦,等應該頂唔順,年紀大嘞!」華倩表示今年將在港度歲,未知16歲囝囝會否幫忙大掃除,但望他至少能學懂執拾自己的房間。

呂慧儀靠囝囝利是幫補

而同是主持的呂慧儀則修身不少,笑言暫未有上磅,希望能再瘦一點,更指正為囝囝準備幾套利是封造型逗利是,她謂:「幫補吓嘛!今次係生完之後第一個節目,都幾開心。」

結婚要天時地理人和

至於任嘉賓的方力申就透露新年將與女友鄧麗欣分開度歲,他謂:「我會返北京呀!返嚟先互相拜年,我想澄清一吓,我係未結婚,唔想畀人問攞利是,但唔畀佢就驚人篤背脊,其實我未有呢方面計劃,都一齊9年,唔係專登想拖,只係要配合天時地理人和。」

猜唔透鄧麗欣諗咩

小方亦坦言女友不心急結婚:「佢不嬲都係摸唔透嘅女仔,心藏不露,開心唔開都唔知。(你咪好辛苦?)咁先好,唔係吓吓問到篤,佢唔講咪唔問囉!但情人節我都會基本送朱古力畀佢嘅!」談到吳雨霏宣布婚訊,小方坦言早已透過女友獲悉,並衷心祝福對方。



鍾意就快D Share啦!