網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年1月10日 星期六

夜蒲啜巨咪女 鄭嘉穎:我唔想孤伶伶 嘉穎,鄭嘉穎,




鄭嘉穎話自己已經唔細,想搵個伴,唔想一個人孤伶伶。

next 1/1 pre

鄭嘉穎希望大家畀多啲空間佢。

next 1/1 pre

鄭嘉穎元旦日凌晨夜蒲。

next 1/1 pre

三短一長熱吻冧掂「巨咪女」。

next 1/1 pre

鄭嘉穎在夜場與小強一度發生肢體碰撞。

next 1/1 pre

薛家燕一直睇好阿佘同嘉穎翻撻,今次應該都大跌眼鏡。(資料圖片)

next 1/1 pre

馬國明希望大家畀啲空間嘉穎。(資料圖片)

next 1/1 pre

鄭嘉穎一到場即刻引起全場女性的哄動,不斷有大膽女性主動上前傾偈。

next 1/1 pre

大方的鄭嘉穎極有紳士風度,在場內不斷送上愛的抱抱。

next 1/1 pre

鄭嘉穎咁受歡迎,搵個伴應該唔難喎!

next 1/1 pre

四十有五的圈中男神鄭嘉穎已Dry足4年冇拍拖,除夕夜他出席倒數活動時,與17歲、擁有47吋長腿的哈薩克排球女神莎賓娜(Sabina Altynbekova)拖手仔繞場後,似乎按捺不住心中的空虛感,騷後未換衫已直奔靚女雲集的中環Dragon-i覓食,希望在新年伊始脫「獨」!嘉穎猶如唐僧空降,令餓女猴擒爭食,但目標明確的他出冧功生擒長腿「巨咪女」,無限Kissy Kissy!

唔想一個人孤伶伶

《東網》記者致電嘉穎,他坦言寂寞難耐要搵個伴:「多謝大家關心我嘅感情生活,小弟都唔細都希望搵返個伴,唔想一個人孤伶伶。希望大家唔好再跟我,畀多啲空間我。(唔怕公開場合調情?)公眾人物都係普通人,我都有情緒同感受,希望大家畀多啲空間我。(個女仔係女朋友?)希望多啲空間同私隱,一有好消息一定會公布。」

當晚美女如輪轉,嗒開樣靚身材正的嘉穎選擇在人來人往的有蓋酒吧區「獵食」,期間與一名長髮OL歎香檳,交頭接耳仔十分鐘即獲對方抱抱!突然「樂壇小強」阮民安帶同多名女伴進場,並與嘉穎搭膊頭介紹,更安排日系打扮的可愛「白帽金髮孖辮妹」坐在嘉穎身旁,但畢竟嘉穎年屆四張,可愛風明顯非其口味。其後阮民安狂隊嘉穎三支香檳,不時手指指兼面容扭曲地高聲大叫,嘉穎欲與他保持距離時一度失平衡向後仆,阮民安見狀即出手扶實,但隨即又高聲爆粗「問候」嘉穎,二人因而發生推撞,嘉穎亦忍不住扯火回敬:「我畀個老母你!」

阮民安被其他酒客拉開後,嘉穎亦熄火繼續隊酒,繼而燃起慾火,最終鎖定挨在巨柱的白滑長腿「巨咪女」,二人過電後,嘉穎迅速轉身向「巨咪女」大玩日本冧女招「牆壁咚」,用強大臂彎將女方鎖在柱前,明顯受落的「巨咪女」更主動輕撫嘉穎胸膛,二人蜻蜓點水式連咀三次後,以姣笑回應的「巨咪女」欲拒還迎,作勢推開嘉穎,演過「葉問」及「顧汝章」兩派武術宗師的嘉穎於是使出套路,先來一招黐手再出手鎖腰,令對方在走投無路下攤軟在其懷抱,嘉穎即乘機以45度側頭突擊「巨咪女」小嘴,面對眼前的S形尤物,嘉穎再加碼以深深一吻降服對方,不久雙雙消失於夜店。

馬國明籲給予空間

嘉穎被《好報》拍得夜場有艷遇,與圈外女生激咀,身為好友兼同樣是「男神」的馬國明表示未有留意相關報道﹕「唔知咩事,大家約出嚟食飯未見過佢帶女仔喎!如果發展中,希望大家畀啲空間佢哋,佢大過我,有拖拍都好正常啫!」而馬國明接受電台訪問自言要尋覓對象,比較喜歡爽朗、少少嗲及獨立的女生。

至於身在杭州的薛家燕一向睇好嘉穎與佘詩曼「翻撻」,她透過短訊回應﹕「他們兩個眼神充滿了愛及光彩,所以相信他們是一對,原來可能是各有所屬,是我看錯吧。哈哈,或者嘉穎飲大咗,要不然不會那麼開放,倘若遇見真愛,我衷心送上祝福。」



鍾意就快D Share啦!