掃呢頁CODE去手機

2015年1月11日 星期日

一家三口享天倫 張家輝陪囡暗角打韆鞦 家輝,張家輝,




一家三口享天倫 張家輝陪囡暗角打韆鞦



其他影片:>>






家輝暗角家庭樂 撒嬌的囡囡最幸福

【中環】

有人鍾意暗角打鑊,但影帝張家輝就鍾意帶囡囡到暗角打韆鞦,皆因暗角位置唔容易俾人發現,等佢可以靜靜地陪愛女玩,享受天倫之樂。上周日(4日)家輝同老婆關詠荷以及8歲囡囡Brittany去中環大班樓食晚飯,一家三口擦到夜晚7點離開,之後齊齊沿住中環街頭漫步。Brittany着住白衫白裙仔,邊行邊跳,跳跳紮相當活潑,其間有途人認出家輝,上前要求合照,家輝都表現友善一一答應要求。企喺旁邊嘅Brittany見到爹哋咁受歡迎,亦望住媽咪笑咪咪好開心。



【溫馨夜遊】

■張家輝拖住囡囡Brittany跟老婆關詠荷街頭漫步,場面夠晒溫馨。



【公園耍樂】

■家輝帶囡囡到暗角小公園打韆鞦,帶住牛角頭飾嘅Brittany仲越盪越高,關詠荷要全程𥄫實。



【粉絲自拍】

■粉絲捉住家輝玩自拍,囡囡見爹哋咁受歡迎都好開心。

越玩越興奮

之後家輝一家三口去到元創坊行街街,但年紀細細嘅Brittany對各式各樣設計品完全提唔起興趣,一度向爹哋同媽咪撒嬌話:「都冇嘢睇嘅!」見個女興趣唔大,家輝同關詠荷於是逗留20分鐘左右就匆匆離開,準備返去大班樓附近攞車。佢哋途經一個暗角小公園,家輝就帶囡囡入去打韆鞦解悶。由於嗰度屬暗角位置,兩夫婦可以安安靜靜坐低陪囡囡玩個夠本。見Brittany越盪越高十分興奮,關詠荷好緊張咁全程企喺側邊,𥄫實囡囡安全,而家輝就不停講電話,前後逗留咗15分鐘就同老婆及囡囡離開。

採訪、攝影:陳辰、吳耀輝



【玩夠返歸】

■食飽行完街兼玩完一輪後,家輝攞車載老婆同囡囡返歸。



鍾意就快D Share啦!