掃呢頁CODE去手機

2015年1月2日 星期五

大雄走了,叮噹也走了 大雄,




【叮噹配音員病逝】 大雄走了,叮噹也走了

2015-01-02 13:01:00



攝影:陳慧安

別了,叮噹!別了,大雄!

無綫資深配音員林保全,多年來用聲音演活了叮噹(現改稱《多啦 A夢》)一角,惜今早遽然離世;另一無綫資深配音員盧素娟,92年開始為大雄配音,比林保全先走一步,06年因腸癌病逝,大雄聲音從此成為絕響。對不少跟隨叮噹和大雄一起成長的香港人而言,恍如痛失了兩位童年好友。

06年7月,盧素娟因患癌離世,其多年戰友「叮噹」林保全而言,不僅是盧素娟演繹的經典聲音,她抗癌的堅強鬥志和精神,也將永遠長存在他心目中。當時他接受本報訪問,念及故人,曾說:「大家喺TVB做,又成日一齊配電影,好似《霸王花》裡面,佢配胡慧中,我配洪金寶,呢個圈子唔係好大,成日有工作上接觸,感情都好好。佢老、中、青角色都配得好出色,我個人最欣賞佢配《大宅門》嘅斯琴高娃,佢真係好畀心機。」

盧素娟一絲不苟的工作態度、千變萬化的配音技巧,令林保全十分佩服,更令人敬重,還是盧素娟那份堅毅不屈的精神和鬥志。

林保全說:「兩年前佢發現腸癌第三期之後開始做化療,做完第三次之後,佢話好辛苦,唔想再做,但最後都堅持落去,後來癌細胞擴散到肝、淋巴同肺部,佢一樣冇放棄,狄龍太太陶敏明弟弟係氣功師傅,一路都有同佢做氣功。今年二月尾佢病情惡化,但都仲堅持幫公司配埋三部復活節播嘅《多啦A夢》電影。」

大雄走了,叮噹也走了,也許,他們會在天堂重眾。



鍾意就快D Share啦!