掃呢頁CODE去手機

2015年1月25日 星期日

吳若希澄清無畀富商包養:儘管傷害我 吳若希,




吳若希澄清無同王弼燮拍拖,又表明今次對佢傷害好大。

next 1/1 pre

吳若希為表清白,曾兩度於社交網站留言澄清,獲大批網民力撐。

next 1/1 pre

吳若希斬釘截鐵地表明冇搭上富商王弼燮。

next 1/1 pre

陳淑蘭(資料圖片)

next 1/1 pre

「女神」吳若希(Jinny)早前憑熱爆歌《越難越愛》在《勁歌金曲頒獎典禮》中獲得「金曲金獎」,人氣急升的她即刻是非纏身,有指她大玩忘年戀,搭上現年57歲的陳淑蘭舊愛王弼燮(Jason)。近日承受不少壓力的Jinny在電話中否認有關報道,她說:「我係見過佢兩、三次,唔熟,有佢電話,我本身識好多金融界朋友,通常見面都係一大班朋友食飯,唔係特別熟。(暗交一年?)你話我聽見兩、三次點變咗拍拖?」隨即決絕說:「我唔係同佢拍拖,亦都冇特別聯絡得密同冇私下聯絡。」

問到擔不擔心報道令人覺得她被「包養」?Jinny說:「呢個圈咩都傳架啦,有啲嘢我冇得介意,都係嗰句,人哋要誤會我嘅話,我講咩、澄清咩都冇用,唔通我每年攞入息證明畀大家睇,係冇可能,所以我保持緘默,我知道事實唔係咪得囉。」

被跣一鑊金

慘被老屈的Jinny為表清白,兩度於個人公開網誌留言澄清,她先上載當日受訪時的相片,並幽默說:「兒子生性,病母感安慰,有異曲同工之效。」隨即再開新Post坦言報道令她受極大傷害,她說:「哇(嘩)!線(跣)過Sir(瀡)滑梯~~~~其實這次對我的傷害很大,原因是,你以為可以信任的,原來是這樣子的~好吧~如果傷害我可以讓大家的娛樂性高一點,那儘管來吧。」留言上載後,成功吸引五千網民畀「Like」支持。



鍾意就快D Share啦!