網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年1月13日 星期二

鄭嘉穎咀巧了得 謝安琪:我都叻! 嘉穎,謝安琪,鄭嘉穎,

謝安琪自信咀功不遜嘉穎,認真搞笑。


鄭嘉穎咀巧了得 謝安琪:我都叻!

「男神」鄭嘉穎最近被《好報》拍得在夜店攬啜巨咪女,昨日他出席新劇開鏡拜神儀式時指巨咪女是圈外人,希望大家給予空間發展。將與嘉穎咀戲連場的謝安琪坦言不會向老公張繼聰備案,更自誇咀功不遜嘉穎:「我都叻o架!」

鄭嘉穎、謝安琪、陳凱琳、黃又南、關禮傑、陳山聰等昨日到將軍澳電視城,為無綫三十集重頭新劇《殭》開鏡拜神。現年四十五歲的嘉穎被《好報》拍得在夜店與巨咪女親熱,哄動全城。首次拍劇的謝安琪與嘉穎於劇中有咀戲,提到嘉穎咀女叻,問她可要向老公張繼聰備案?她笑說:「我都叻o架!唔使備案,要備案佢仲唔着數。」謝安琪透露會在家與老公對戲,早前更跟他拍劇了解製作流程。

嘉穎早前被拍得攬啜巨咪女。
  • 嘉穎早前被拍得攬啜巨咪女。
陳凱琳與黃又南於劇中有感情線。
  • 陳凱琳與黃又南於劇中有感情線。

唔想影響巨咪女生活

有備而來的嘉穎被問與巨咪女是否情侶關係?他說:「人哋圈外人,已經帶咗好多麻煩、煩惱畀人,圈外人唔想咁高調,畀啲空間我啦,一日未公布大家都唔好亂估,等我公布大家咪知,唔畀空間我好難發展。(識咗幾耐?)總之畀啲空間我,唔好理我啦。」他又否認被指猴擒:「唔好用猴擒字眼,小弟都單身咗好耐,好想有個伴,唔想一個人。(對方詐型?)唔想講太多,唯一唔好意思係影響咗人哋嘅生活。(影響發展?)未公布大家都唔好亂估,我有分數,小弟唔細,等我公布先真。(公布會唔會已經結婚?)最好係大家估我唔到,唔係我好難做嘢。(減少夜蒲?)我一向都好少蒲,嗰晚係New Year Party同成班朋友一齊過。」

陳山聰(左)與關禮傑大讚《殭》題材創新。
  • 陳山聰(左)與關禮傑大讚《殭》題材創新。
《殭》劇組將於四月中到荷蘭取景。
  • 《殭》劇組將於四月中到荷蘭取景。

冇話過阿佘翻撻無望

提到前緋聞女友佘詩曼送祝福,嘉穎稱:「好朋友祝福對方係正常,我都祝福佢。(同阿佘翻撻無望?)我同阿佘都冇咁講過。(薛家燕話你哋眼神有交流!)我都搲晒頭,家燕姐都係出於關心,多謝大家關心我嘅感情生活,leave me alone。」劇中打到飛起的嘉穎可擔心傷患﹖他說:「報道誇大啫,依家只係膝頭韌帶拉傷,拍動作戲會紮住上陣。(同謝安琪有咀戲?)好輕微,都有咬、有咀嘅。」首次拍劇的又南昨日現身時面上爆瘡,他說:「之前皮膚敏感,已經好番好多。」

此外,嘉穎、謝安琪等將於四月中隨《殭》劇組到荷蘭拍攝,除了浪漫場面外,亦不乏打鬥鏡頭。

影視組


鍾意就快D Share啦!