掃呢頁CODE去手機

2015年1月17日 星期六

翁靜晶蹺何東曾孫甜蜜睇鑽飾 翁靜晶,政治時事,何東,




翁靜晶蹺何東曾孫甜蜜睇鑽飾



其他影片:>>






承認已見家長 翁靜晶甜蹺何東曾孫睇鑽飾

【中環】

翁靜晶奮鬥史充滿傳奇,感情生活同樣吸引。一九八四年下嫁比她年長二十九歲的劉家良師傅,前年劉師傅不敵癌魔病逝,回復單身的翁靜晶亦開展第二春,前日被影到與曾傳緋聞的何東爵士曾孫何彪在中環甜蜜睇鑽飾。翁靜晶昨受訪時承認兩家人是世交,並說:「適當時候雙方長輩會出嚟講嘢。」

現年五十歲的翁靜晶傳奇半生,由電視演員變身保險經紀,早於九十年代已創下年薪過百萬紀錄,及後重返校園攻讀法律,於二零一零年成為執業律師,曾參與多宗大案,包括葉繼歡上訴案等,又曾與鄭家純紅顏知己王穎妤齊為新世界梁展文案與立法會打官司,傳誦一時。

翁靜晶即使受家人反對仍堅持嫁給年長二十九歲的一代洪拳宗師、著名功夫導演劉家良,並育有兩女,雖然多年婚姻曾遇波瀾,但劉師傅患癌期間,翁靜晶仍不離不棄,肩負起照顧一家重任。劉師傅前年七月離世後,翁靜晶亦選擇退休重過平淡生活,其感情生活則一貫低調,之前曾傳出她與比她年輕一歲、何東爵士的曾孫何彪(Sean Eric Mclean Hotung)交往,但之後未有下文;直至前日下午,被本報記者發現她與何彪手拖手同遊中環,令戀情曝光。



【主動蹺手】

■翁靜晶前日在中環主動蹺實Sean臂彎,非常甜蜜。



【約會行街】

■翁靜晶前日下午被發現與Sean在中環約會行街。



【專攻鑽飾】

■Sean與翁靜晶行經珠寶店,店員更主動出迎向二人介紹。

DV圖片



【盡顯風度】

■翁靜晶大讚Sean很懂得照顧人,會拖實過馬路。

DV圖片

「佢通常都會照顧我」

前日下午五時許,身穿紫色大衣的翁靜晶,與Sean現身皇后大道中附近,翁靜晶和Sean先後行過兩間珠寶店,主攻看鑽石首飾,其間有店員出來招呼兩人,但兩人未有入舖,僅window shopping,閒聊數句後便離開。過馬路時,Sean盡展男士風度,主動拖實翁靜晶;臨離開時要落樓梯,翁靜晶則反過來蹺實Sean,態度親暱。不過兩人甫發現記者即馬上鬆開手,然後急步離開。

記者昨日致電翁靜晶,她大方承認有拖手,她說:「佢通常都會照顧我,成日拖住我過馬路,好gentleman,適當時候我會講。其實唔係乜嘢秘密,行得出街仲有乜嘢秘密吖,暱埋屋企就秘密箒。」是否發展中?她帶點隱晦說﹕「如果我覺得有需要時我就會講。」被問是否不抗拒第二春?她說:「睇睇啦,有時啲嘢,你想要或抗拒都唔到你控制,總之順其自然啦,睇天意。」翁靜晶直言現在雖已回復單身,但仍有好多無形規範,被問到頻頻睇鑽飾,是否有結婚打算?她說:「我都咁大個人,做嘢唔似以前咁衝動。上次(結婚)無家長作主,但今次有乜都要諗埋家長、仔女同徒弟,要顧及好多人諗法,如果再問其他深入啲問題,適當時候雙方長輩會出嚟講嘢,遲少少先,𠵱家真係早咗。」

「我哋兩家人係世交」

翁靜晶承認已見過家長,她說:「我哋兩家人好有淵源,可以講話係世交;我爺爺同何鴻燊阿爸何世光好早認識;而何生(Sean)以前又喺我律師樓工作,𠵱家我冇做,但都算係生意上拍檔。」本報昨日嘗試聯絡何彪的父親何鴻章及妹妹何美雲,欲查詢何彪與翁靜晶的感情生活,但截稿時未有回覆。

採訪、攝影:羅德光、嵐山



■翁靜晶(右一)與劉家良育有兩女,惜劉師傅於前年去世。



鍾意就快D Share啦!