掃呢頁CODE去手機

2015年1月12日 星期一

司馬燕囑丈夫再娶: 全家走剩我 司馬燕,

司馬燕囑丈夫再娶: 全家走剩我



其他影片:>>






囑丈夫再娶 司馬燕曾說全家走剩我

患上胃癌多年的司馬燕外表嬌小,似是弱不禁風,其實她的意志力和耐力更勝男兒。患病後她為


免親友擔心,故總是報喜不報憂,每次現身總是打扮漂亮,努力活好每一天。

為免丈夫Togi(吳忠義)和兩個兒子擔心,故早就為自己準備後事,包括變賣內地的物業,把款項留給兩子,又囑丈夫:「千祈唔好孤伶伶一個,要搵番個伴,要開開心心咁過。」

去年11月左右,司馬燕已在病榻中,病情再次反覆,腎臟發現兩個瘤,還有多個器官功能衰竭。當時司馬燕跟丈夫說這番話、囑對方再娶時,在場親友無不淚如雨下。

51歲的司馬燕,生命力確是非常頑強。兩年多前確診胃癌要切除整個胃部後,其後腎臟、膽管及尿管亦相繼出現毛病,捱了數次大手術,體重由原本的107磅急降至90磅,再跌至如今約只有50磅。

面對重重難關,一直抱着積極態度的司馬燕,坦言在夜闌人靜獨處時,亦有想過自己終有一日要離開人世。「我爸爸、哥哥、阿嫂全部都係有cancer,全家走剩我一個。其實我兩個仔都大晒,冇咩好擔心。做手術之前,我真係諗過,我份人鍾意熱鬧,又鍾意同班朋友一齊玩,如果真係time to go,都只係代表我去咗另一個世界旅行,所以我都想我嘅funeral(葬禮)以一個party形式送別我。個告別會最好喺酒吧搞,有得飲有得玩,大家開開心心飲下酒歡送我。最重要記住我最快樂嘅一面。點知我同老公講,佢話我short short哋!」

她還曾說:「依家只要成個family齊全就夠,阿仔眼中我係好媽咪,老公眼中我係好老婆,如果要走我都無悔。我係一個fighter。」



鍾意就快D Share啦!