掃呢頁CODE去手機

2015年1月25日 星期日

被胡漢清禁進大宅 江希文抱女爆喊 江希文,胡漢清,




被胡漢清禁進大宅 江希文抱女爆喊



其他影片:>>






被胡漢清禁進大宅 江希文抱女爆喊

【江胡恩怨】全國政協兼資深大律師胡漢清與江希文(Liz)分手的消息傳出後,兩人日日開火,猶如連續劇般精采。胡漢清指被Liz霸佔胡家沙宣道大宅兼想分身家,據知他昨日入稟法庭申請臨時禁制令禁Liz入屋。Liz昨日在電話中反擊:「好奇怪囉!點解佢話我分佢身家,我哋冇結婚,只係想攞child support(孩子生活費),咁同佢身家冇關㗎喎,佢係咪有妄想症呀?」



【爭撫養權】

■江希文昨日抱囡囡Natalie買BB用品,她表示會爭撫養權。



【坐車車】

■囡囡Natalie坐玩具車時說要戴安全帶,好醒目。DV圖片



【滿場飛】

■江希文囡囡Natalie活潑滿場飛,江還跟囡囡講故事。



【狂標淚】

■江希文覺得胡漢清不懂怎樣愛她,說時眼淚狂流。

有信心爭到撫養權

昨午近四時,Liz帶同囡囡Natalie到南區海怡東貿廣場購買童裝及日用品,Natalie跳跳紮展現童真一面,見到一家人的毛公仔,還指着笑說:「爸、媽、公、婆。」似乎未明父母已鬧分居。之後Liz陪囡囡玩玩具車,Natalie又醒目地說﹕「Seat belt(安全帶)!」Liz還細心跟囡囡閱讀王子與公主的故事書,買完大堆兒童用品後,兩人逗留約一小時準備離開之際,囡囡即扭計嚷着要繼續玩,Liz便出動糖果𠱁她。

Liz在停車場接受訪問時,對有指胡漢清出臨時禁制令,她說:「我冇回應,但想講一樣嘢,當年我係冇唔開門畀佢媽咪,佢係有入嚟攞嘢,只係胡漢清走咗出去,唔想蒙上唔開門畀奶奶呢個污點。」她否認要搶家產:「小朋友由細到𠵱家都係由我一個人湊,分開都冇分別,其他交畀律師。」她表示囡囡很少提爸爸,她有信心爭到撫養權,她說:「佢可以去爭嘅,冇所謂。」為何胡漢清受傷?她不屑地說:「我唔知點解佢會有喎。」

之後有店舖職員幫Liz攞了一箱剛買的貨物上車,她突感觸落淚說:「我由識佢到𠵱家,佢都唔會幫我拎任何嘢。未見過胡生幫我攞過呢啲嘢,我已經唔係一個好有要求嘅人,我只不過需要一個男人關心同愛,但我諗佢係唔識愛我囉,只諗住畀家用你、畀架車你揸、或者買隻戒指你就好幸福,佢始終唔係好明一個女人要乜。我需要關心、體恤……(哽咽)佢都冇做囉,我都唔識講。」那為何愛他?她說﹕「好快有BB,我都未了解佢係乜嘢人。但唔會後悔,因為有咗呢個女已經好安慰。啲人成日喺屋企講粗口又郁手郁腳,咁分開都係一件好事。」

胡:逼婚成功可分身家

胡漢清友人昨在電話中回應:「胡生嘅意思好清楚,係若逼婚成功可以分身家。按江希文提出嘅贍養費要求,跟一個離婚妻提出嘅要求都冇大差異。」另昨有報道指胡漢清聲淚俱下求母親莊永楚(胡老太)原諒,胡老太契女白韻琹昨在電話中哈哈大笑說:「真係太陽從西邊出嚟,胡律師幾時會認錯?尤其係對媽媽。」她表示一直有跟胡老太聯絡,胡老太可會原諒兒子?白姐姐說:「佢到𠵱家都話當冇生過個仔,唔需要再提。」

採訪、攝影:皓騫、栐仁、陳辰、吳耀輝、李志明



■胡漢清禁止江希文入沙宣道大宅。資料圖片

【LIVE】渣馬直擊

http://bit.ly/nextmedialive



鍾意就快D Share啦!