掃呢頁CODE去手機

2015年1月21日 星期三

愛巢裝修變金錢糾紛 祖藍被威脅扣車房鎖匙 祖藍,王祖藍,




藍男一齊出席喜餅活動,冇人比佢哋更適合

next 1/1 pre

兩人示範「合巹交餅」。

next 1/1 pre

兩人的愛巢裝修出現金錢糾紛,更要驚動警方。

next 1/1 pre

祖藍話裝修尾數超七成,仲被威脅唔畀錢就唔還車房鎖匙。

next 1/1 pre

祥仔做主持。

next 1/1 pre

藍男今次真係有排煩。

next 1/1 pre

藍男的新居裝修15個月但係仲漏水。

next 1/1 pre

藝人王祖藍今日得餅店相助,到酒店宴會廳親身「擔」禮盒過大禮,向準王太李亞男送上禮餅。活動期間亞男更向祖藍朋友分享二人戀愛的甜酸苦辣,更應老友司儀阮兆祥在台上要求「合巹交餅」,不過一對準新人就未應傳媒要求「共咬一餅」,祖男笑言:「呢啲留番當日(結婚)搞,如果唔係無嘢搞!」

上海再補搞婚宴

二人接受訪問時稱今次二人的餅卡是自己設計的,當中亦花盡心思務求留個美好紀念。問到二人婚禮籌備進度?祖藍謂:「呢兩日開始派餅卡喇,都打晒電話問晒,係嚟先畀,如果唔係貿貿然畀帖畀人話屈人情。」細心的祖藍又謂要照顧亞男上海的家人朋友,要寄給他們一式一樣的請帖和餅卡,問到亞男上海的親友會否來香港飲宴?亞男謂:「一部分啦,不過由於太多,所以都係返上去再搞比較適合。(幾時?)新年之前。」

裝修15個月仲漏水

不過提到二人的新愛巢時,祖藍就大爆裝修發生「小插曲」,他謂:「我最初畀咗九成訂,最後個尾數比最初多咗七成!」對方更揚言若祖藍不付款就不還車房鎖匙咁話,最後對方更自行報警,不過祖藍笑謂:「警察幫我備咗案,無幫佢。」雖然祖藍呻爆愛巢久經十五個月裝修至今仍然漏水,不過樂觀的他就安慰自己謂:「可能係呢個愛巢引狼入室,不過小插曲嚟啫,其他所有人都好幫得手。」



鍾意就快D Share啦!