網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年1月13日 星期二

司馬燕傳死訊 好友封嘴 老公難過避世 司馬燕,




【有口難言】司馬燕傳死訊 好友封嘴 老公難過避世

2015-01-12 22:37:00



(資料圖片)

現年51歲的司馬燕受胃癌纏繞兩年,即使整個胃已經切除,又進行了多次化療,病情依然反反覆覆,去年10月傳出病危的她,體重更跌至只剩50磅瘦骨嶙峋,未料前日突然傳出她不敵病魔離世消息,加上其夫吳忠義至今未肯回應傳聞,至今只回應過一句:「No comment」,身邊好友又似有口難言,更加令人擔心。

大批傳媒繼續守候司馬燕位於紅山半島寓所及東區醫院,但自昨日下午5時10分,其夫吳忠義駕車載着兩名兒子返家後,至今未再露面,難過避世,而司馬燕的WhatsApp,雖於今日凌晨1時多曾經上線,但未知是否她本人。

本報再致電司馬燕閨蜜周美鳳,她說:「我真係冇嘢講!任何嘢都留番畀佢先生講,我又唔係佢個腦,又唔係佢代言人,只係好朋友。」問她可知道吳忠義會否有甚麼要向傳媒公佈?周美鳳表示:「我真係唔知道,冇聯絡過,我都唔會主動打畀人問,總之有乜嘢要委託我做,我一定幫手。」

司馬燕另一位好友吳麗珠則說:「我真係唔知,我上星期一、二(5日、6日)探過佢,佢出咗院喺屋企,話想食葡撻,我就買咗俾佢食,佢病情都係反反覆覆,我連日嚟喺新光戲院做嘢,真係好忙,今日我打過俾佢老公(吳忠義),但佢都冇覆我。」

此外,謝天華岳母Alice Yu跟司馬燕是相識數十年的朋友,司馬燕患病以來,她一直貼身照顧,甚至停工及搬往司馬燕寓所居住,方便照顧。

天華夫婦與司馬燕亦私交甚篤,不過致電天華了解司馬燕情況時,他並未有接聽,其太太Tina只說:「我冇嘢答到你哋!」便匆匆掛線。司馬燕表妹陳麗文昨日則全日沒有接聽電話,只在微博上載如常往教化妝班的相片。



鍾意就快D Share啦!