網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年1月24日 星期六

吸金王Bob同Kelly做鄰居 Kelly,林盛斌,Bob,陳慧琳,




日日做到無停手,吸金能力超出想像,Bob更計劃搬到加多利山二千呎豪宅與陳慧琳做鄰居。

next 1/1 pre

Bob人氣高企騷接騷,司儀、婚禮主持、廣告及電視劇接過不停。

next 1/1 pre

Bob大嘆搵錢辛苦,一年冧幾日廠身體差咗好多。

next 1/1 pre

Bob強調賺錢只是為改善家生活,絕對不是投資炒賣。

next 1/1 pre

無論有幾忙碌,Bob都會盡力抽時間陪伴女兒。

next 1/1 pre

Bob感謝無綫同新城畀咁多機會佢,等佢可以有更大的發展空間。

next 1/1 pre

Bob透露新一年計劃開Talk Show繼續吸金。

next 1/1 pre

Bob即將搬往加多利山豪宅與陳慧琳做鄰居。

next 1/1 pre

藝人林盛斌(Bob)近年在主持和司儀方面都大受客戶歡迎,工作一浪接一浪,據《好報》獨家披露,他去年已進賬近千七萬,吸金能力驚人!

Bob至今在旺角擁有兩個住宅單位和一個寫字樓單位,在深水埗區亦擁有五個二百呎單位,同時有兩部汽車,單是資產總值已達逾三千萬,身家總值約四千七百多萬!據知他正計劃搬到何文田加多利山二千呎豪宅居住,與歌手陳慧琳做鄰居。

一年打四次開聲針

對於成為吸金王,Bob說:「全部都係辛苦錢嚟嘅!要搵命搏!近年身體差咗好多,我一年幾次大病、冧幾日廠,三個月要打一次開聲針、一年打四次,仲要定期睇中醫。(好多物業?)係呢幾年一萬幾千蚊咁辛辛苦苦儲番嚟,都係以儲錢同自住為主,唔係炒賣,真係好多謝無綫同新城電台畀好多機會,多謝啲客戶。」

好天收埋落雨柴

他又指近年家中增添新成員令他倍感壓力:「我都係積穀防饑、好天收埋落雨柴,呢行今日唔知聽日事。」至於搬大屋,他表示是為了頭家:「都係想大家住得好啲。睇樓時啲女好開心,但因為租金好貴,惟有再辛苦啲。」

開Talk Show吸金

而Bob昨日為鏡片品牌周年晚宴擔任司儀時透露,新一年計劃開Talk Show繼續吸金,農曆年休假則會出外派利是:「小朋友出世至今啲生日、新年利是錢儲起晒,留番日後做嫁妝。」



鍾意就快D Share啦!