掃呢頁CODE去手機

2015年1月20日 星期二

dry足6年 袁嘉敏撐露點戲份:思想狹窄,不如睇電視劇 袁嘉敏,BKD_S,




【寸爆冇仔埋身】dry足6年 袁嘉敏撐露點戲份寸人思想狹窄

2015-01-20 11:28:00



(資料圖片)(蘋果日報)

露兩點,賀新歲嘅前港姐袁嘉敏喺今年賀歲片《鴨王》當中,半裸激戰Dominic,但一直有傳佢「自覺紅咗」擺阿姐款,仲有指佢同Jeana不和出晒面,今日更有周刊形容對方係「獨家村」,份人好寸、冇咩朋友,已經dry足6年,冇仔敢埋身,唔通真係慾火太大,先拍露點戲?

今日周刊指,現年30歲嘅袁嘉敏09年參加選美,「三甲不入」,攞咗個「最上鏡小姐」,之後進軍娛圈多年都撈唔起,係有喺「公仔箱」做過下主持,不過唔係好「入屋」,當時離開大台,就爆大台刻薄,每月最多得1萬蚊人工,聲稱唔可以再咁生活落去,佢會抑鬱,跟手就簽咗俾Paco旗下嘅太陽娛樂,有份拍電影,做閒角都有戲接戲,試上過「大銀幕」,有指袁嘉敏拍杜汶澤嘅《豪情3D》出爾反爾,話露又唔露,後尾先講覺得拍嗰套戲,似做配角,焦點去晒班女優身上,佢先唔肯露。

今次拍《鴨王》終於半裸上陣,早前網上仲流出佢同Dominic嘅影片,成功搶去Jeana風頭,未上映已成為焦點,該報道上周六都有問過宣傳新片嘅袁嘉敏,真人係唔係都如戲中一樣咁open先,佢當時就話依家都未有男友,仲成6年冇拍過拖,之前做幕後就有拍過,選港姐就開始冇,被問有冇同前男友玩「人肉刺身」,佢就話唔會。

講到同太陽娛樂合作,佢就喺周刊有啲微言,早前有傳過佢會黐王晶飛Paco,不過依家仲係太陽娛樂嘅佢,就向周刊話有得發展就合作,如果佢呢刻要去歐洲讀書,甚至流浪,公司都會放佢走,覺得做呢行,都係佢哋覺得有利益先會做你經理人。

真係「利」字行先,上年拍《豪情3D》嘅佢仲翻阿澤舊帳,再次喺該報道重提,表示監製、導演、製片最初話佢演嘅角色有得發揮,問佢脫唔脫,當時袁嘉敏話可以,不過睇完劇本覺得角色似《家有囍事》嘅吳君如做「黃面婆」,認為角色唔多啱佢,劇本又似係集中係一班女優身上,覺得人哋露就夠,佢係傾好唔露點嘅方案,先出「友善」嘅價錢,講到尾都係覺得片酬唔啱數。

袁嘉敏仲喺報道指,依家先半裸演出,唔怕家人反對,佢哋對佢事業冇咩意見,覺得自己係外國留過學,比較「西化」,唔會做乜都問屋企人,認為露點演出,係因為呢套戲講情慾關係,要用欣賞電影嘅角度去睇,寸啲批評佢嘅網民,思想唔好太狹窄,如果唔係睇電視劇,呢句唔知係唔係寸緊大台呢?



鍾意就快D Share啦!