掃呢頁CODE去手機

2015年1月9日 星期五

打爛Dry缽 鄭嘉穎夜場肉搏巨咪女 嘉穎,鄭嘉穎,










嘉穎唔知係咪畀莎寶娜辣「興」咗,喺夜店度忘我獵女,仲成功搞到巨咪女開心到扭嚟扭去!
next 1/1 pre
連衫都無換就直標夜店嘅嘉穎,好快就搵到目標,仲同長髮OL狂咬耳仔。
next 1/1 pre
之後幾杯落肚嘅嘉穎,同OL嚟個面對面嘅擁抱,唔講仲以為佢哋係情侶。
next 1/1 pre
嘉穎喺夜店巧遇阮民安(左),對方仲介紹「白帽金髮孖辮妹」畀嘉穎識,不過嘉穎似乎就對該名女孩無咩興趣,睇嚟忘年戀唔啱佢。
next 1/1 pre
未幾,嘉穎睇中喺碌柱附近嘅「巨咪女」,仲使出日本大行其道的絕殺冧女招「牆壁咚」,將「巨咪女」鎖死!
next 1/1 pre
初初唔敢相信現實嘅巨咪女,唔知係怕醜,定係開心到傻咗,竟然起勢係咁掙扎,唔睇內容,有無以為佢哋跳舞呢?
next 1/1 pre
愈玩愈HIGH嘅佢哋,之後仲大玩「黐手」,唔通想同演過「葉問」嘅嘉穎致敬。
next 1/1 pre
嘉穎之後化身啄木鳥,連啄住「巨咪女」咀足三次,令「巨咪女」當場被殺個措手不及。
next 1/1 pre
大家睇吓佢哋玩得幾開心,而「巨咪女」呢個,好明顯就係勝利笑容
next 1/1 pre
見「巨咪女」欲拒還迎,嘉穎即刻落多兩錢肉緊再咀過,以「和情人深深一吻來代替講話」完結整個生擒過程。
next 1/1 pre
嘉穎夜蒲之前,去咗奧海城吸金兼同莎賓娜BB玩波波,冧女有一手嘅嘉穎,搞到BB「紅都面晒」。
next 1/1 pre

守Dry四年冇長拖拍嘅男神鄭嘉穎,除夕夜遭哈薩克排球女神莎賓娜47吋長腿「正面扣殺」後,Dry缽失守「慶」合合,最新一期《好報》更拍得嘉穎單拖長驅直入美女雲集的中環夜店下火!

見完莎賓娜直落夜蒲

除夕夜,出席奧海城倒數活動的鄭嘉穎,初逢今年17歲的哈薩克排球女神莎賓娜(Sabina Altynbekova),雖然臨場先知女神收起47吋長腿,但早有準備「偷雞」着厚底波鞋與女神「睇齊」的他,奉旨拖手仔環繞全場,令向來情傾長腿女的嘉穎,即時觸動守了四年的Dry缽!

夜場異性攝石

騷後鄭嘉穎衫都唔換,連人帶汗單獨由九龍殺落中環夜蒲中心命脈Dragon-i。過往幾乎絕迹夜店、只在私竇密玩的他,激罕公開現身夜蒲,現場各功能界別的青春艷女及淑女,即視嘉穎如唐僧般圍着轉。

初時鄭嘉穎提高警覺,男男女女都掃視一番,察看有否可疑人物,但凡有久留其身邊並持手機者,他必即時轉身走人,明顯不想被拍下行蹤。

同長髮OL互攬熱身

安全措施做足的嘉穎,最後竟然選擇在夜店門外、人來人往的有蓋酒吧區消遣,期間與一名OL Look的長髮女慢歎香檳,肩並肩咬耳仔,不出十分鐘,二人即傾到面對面互攬!

唔吼金髮孖辮大眼仔妹

正當酒過三巡,卻突然冒出有「樂壇小強」之稱的阮民安在場內四處亂竄,同行更有多名女伴,當見到鄭嘉穎時,「小強」即又笑又搭膊頭,並開心Share逐一介紹隨行女伴,並安排日系打扮的「白帽金髮孖辮妹」坐在嘉穎身邊,雖二人有說有笑,但眼見似乎頗有隔膜。雖然「白帽女」短裙孖辮兼戴大眼仔,認真卡娃依呢,但可能始終嘉穎四十有五,已非昔日棒球小子,所以全程零過電!

連環施展電眼「牆壁咚」絕技

之後,再多幾杯落肚嘅嘉穎明顯放下防線愈玩愈High,同時鎖定距離不足三呎、挨在巨柱隨音樂晃動的白滑長腿「巨咪女」身上。欲擒先縱,嘉穎跟「巨咪女」先玩一輪眼神交流,直至OL長髮女上前與自己Goodbye Hug後,嘉穎即繼續與「巨咪女」眉來眼去,之後再一個轉身,並伸出強而有力的雙臂,使出日本大行其道的絕殺冧女招「牆壁咚」,把「巨咪女」鎖在柱身動彈不得!

巨咪女得米勁振奮

再之後,嘉穎二話不說,如啄木鳥般連環三次「啄吻」對方,前無去路後有碌柱的「巨咪女」當場被殺個措手不及,意亂情迷下來一個姣笑並輕輕推開嘉穎!演過「葉問」兼「顧汝章」兩派武術宗師的嘉穎,將當中的精髓及套路使出,似早知對方會以柔制剛,故早已紮穩下盤,先出手鎖腰,見女伴身子一軟,立刻單手推柱借力、重溫盛女導師Santino 45度式側頭、低炒突撃短吻,之後再來個深深長吻,令「巨咪女」當場被降服!

總結整個生擒過程,嘉穎使出猶如打摩斯密碼般的四短一長吻功,難怪「巨咪女」一臉得米高呼:「我好似唔係太清醒!」其實佢真係冇講錯,難得男神嘉穎潛入夜店,仲要主動出擊向自己埋身,點會唔Happy New Year!

巨咪女還擊 咀完有下文

既然摸清底蘊,起初表現欲拒還迎的「巨咪女」亦展露原始本性,在嘉穎的雙臂間跳舞搖身扭臀,有時更索性軟攤在嘉穎懷抱,面對如此S型尤物,嘉穎最後來個深深長吻結束該次生擒,並與「巨咪女」雙雙消失夜店。


鍾意就快D Share啦!