網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年1月7日 星期三

[FACE - 398] 何猷亨  9對心心眼冧陳凱琳 凱琳,猷亨,何猷亨,陳凱琳,MF,




陳凱琳貴為港姐冠軍,而且有樣有學識,屋企又有錢,難怪連賭王公子何猷享都對佢嗒糖。

全知言

何猷亨  9對心心眼冧陳凱琳

21歲賭王仔何猷亨,同家姐超盈一樣戀事多。除咗 11年同有錢女陳可欣拍過拖,又曾經同名媛林李婉冰女兒林嘉寶、𡃁模 Ayu傳緋聞,絕對有老豆風範!

最近有指猷亨極度迷戀港姐陳凱琳,更瘋狂喺對方 ig留言「你永遠係女神」等,癡情到暈!全知言再 check番個幾月前啲留言,何公子原來密密留言,仲不時用心心眼 icon,可惜陳凱琳一個都冇回覆。

貴為賭王仔但行為咁似小粉絲,梗係俾人笑到面都黃,於是猷亨喺新聞爆出後即刻否認自己有 ig戶口。不過離奇在佢否認完冇耐,嗰個 ig就成個被剷走!如果真係有人扮猷亨溝女,點解又會咁配合即刻刪埋嘅?

就算陳凱琳只係擺張食物相,猷亨都一定搭嗲,幾鬼有反應!

四房一家繼續得寵,早前全體同賭王慶祝生日。

呢個「 AYHHO」戶口,呢刻已經剷足咗喇!



鍾意就快D Share啦!