網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年1月7日 星期三

[FACE - 398] 老婆本 夫妻檔強國吸金 王祖藍:娶到一位公主! 祖藍,王祖藍,MF,




捱殘戴頸枕

王祖藍帶住頸枕行出酒店,單睇個樣就知唔夠瞓,不過都係為咗搵老婆本,幾辛苦都值得嘅!

真面目

老婆本 夫妻檔強國吸金 王祖藍:娶到一位公主!

成功向李亞男求婚嘅王祖藍,上月 22日終於完成婚姻登記手續,嚟緊情人節當日就會教堂行禮,之後仲會喺迪士尼擺 50圍喜酒添!婚禮在即,王祖藍都好努力周圍搵銀,上月底仲帶埋李亞男夫妻檔到上海做節目,兩公婆由早排舞排到晚,錄影到凌晨先收工,瞓咗幾粒鐘又要 check out返香港,難怪捱到殘!不過在節目中就大講愛的宣言,直言「娶到個公主」!王太冧爆

喺台慶當晚當眾向李亞男求婚嘅王祖藍,雖然事後被指為救收視做大龍鳳,不過你有你插,鏡頭前後兩人一樣煙韌。計仔多多嘅王祖藍,仲帶埋李亞男以夫妻檔登台,實行有錢兩公婆齊齊搵。

素顏

跳舞綵排時,李亞男素顏 look都見得吓人,而且對住老公仔,完全冇有怕!

王祖藍同李亞男首次以夫妻檔登台,又可以賺到錢,寓工作於娛樂!

自爆矮 13cm

靠模仿功架成功在內地闖出名堂的王祖藍,今次孖住李亞男,以夫妻檔擔任《與星共舞》的表演嘉賓。正式落場前,王祖藍先宣讀愛的宣言︰「我的未婚妻是溫哥華國際華裔小姐冠軍,比我高 13公分,我追了她 5年,好辛苦!直到上個月,她接受我求婚戒指,那一天,我才覺得我終於配得上她!」冧爆李亞男,又炒熱現場氣氛,之後兩人就孖住跳 Cha Cha,祖藍仲大讚老婆跳得好添!

接近凌晨 1點,王祖藍先錄完節目,之後就等李亞男齊齊大擦麻辣火鍋,食到凌晨 3點先返酒店休息。隔日一早,王祖藍同李亞男已經執好行李準備離開,明顯未瞓醒嘅王祖藍,頸上依然帶住頸枕,一對「熊貓眼」現晒出嚟,話晒𠵱家要養起頭家,祖藍梗係要勤力啲

拍攝完已經凌晨 1點,王祖藍急急腳帶住李亞男到附近火鍋店醫肚,食飽飽先返酒店休息。

王祖藍喺內地成功闖出名堂,除咗擔任表演嘉賓外,仲同幾位主持玩桌球。

食完麻辣火鍋,王祖藍同李亞男即刻返酒店休息,已經再冇多餘精力繼續下場活動。

去年 11月,王祖藍同未婚妻李亞男到迪士尼拍攝婚紗照,李亞男仲刻意着上超平底鞋遷就王祖藍身高,又真係好 sweet嘅!

王祖藍孖住未婚妻李亞男表演跳 Cha Cha,雖然身高有差別,但都好有默契呀!

足本愛的宣言

「我從小不是出身在有錢的家庭,爸爸媽媽是很普通的香港人,我長得不漂亮,個子比較矮小,可是我一直都希望能夠娶到一位公主。最好的方法,也是最笨的方法,就是堅持和努力!別人用 7分的努力,我就用 12分的,別人站着,我就走……我的未婚妻是來自溫哥華國際華誼小姐冠軍,她比我高 13公分,我追了她 5年,好辛苦!直到上個月,她接受我求婚的戒指,直到那一天,我才覺得我終於配得上她!而且我想對自己說,王祖藍,你不是全部靠運氣的!」

強國騷王

王祖藍以前就孤身寡佬,但婚後要養起頭家,點都要搵多啲,趁住內地有人氣,梗係向住呢舊「肥豬肉」進發,咩騷都接,唔通仲留係大台慢慢捱騾仔咩!

王祖藍擔任節目《中國喜劇力量》的評審,期間仲忍唔住走上台化身蛇精,表演震籮舞。

網上圖片

王祖藍拍住 Angelababy、李晨、王寶強、陳赫、鄧超拍攝國內節目《奔跑吧兄弟》,仲同身形相近嘅王寶強組成「寶藍兄弟」。

網上圖片

王祖藍擔任節目《中國喜劇力量》的評審,期間仲忍唔住走上台化身蛇精,表演震籮舞。

網上圖片



鍾意就快D Share啦!