掃呢頁CODE去手機

2015年1月7日 星期三

[FACE - 398] '15唔做唔得有啲乜? MF,




全知言

'15唔做唔得有啲乜?

14年好不容易渡過,踏入 15年, set目標畀自己係常識,做唔做到就其次。喺叱咤掃獎嘅 4位歌手已有目標, B餐 Kay話要練好啲功夫、 Fiona要做好國語碟、周柏豪話要 2月前還番啲歌債,至於出名瘦嘅張敬軒就話希望可以練到一排朱古力,想有個好 body同祖兒滑水喎。

增肥出海

張敬軒:★

15年一定要完成嘅一件事,我諗係增肥啦,因為演唱會之後都瘦咗十幾磅,咁我嘅 target係 140磅,有 150就更好,有 6嚿腹肌就更好,暫時得 1嚿。我諗要做運動同跟番教練,希望今年可以做歌又可以做運動,夏天前練到,希望有個好啲身型出下海,同容祖兒出海玩下。

錄國語碟

薛凱琪:★

我喺 15年一定要完成嘅事,就係快啲出新國語大碟,因為對上一次錄國語專輯已經 6年前,所以呢一個 project我同公司都隆重其事,嵋家都錄咗兩隻歌,自己都有寫咗兩隻,因為耳仔有啲唔舒服啦,錄音進度慢咗,一聽大聲耳仔就痛,所以亦想身體健康,快啲錄完專輯。

練功

謝安琪:★

2015年必須要做好嘅事就係練好啲功夫喇!嚟緊就要努力拍戲,所以功夫好緊要,要練好的拳腳。

還歌債

周柏豪:★

15年我一定要完成嘅事,就係我希望把握到啲時間,應承咗要寫歌畀其他歌手,一定要盡快完成佢。唔可以冇信用呀, 14年都應承咗幾位歌手寫歌畀佢,但爭佢哋差不多一年喇,

我希望快啲可以寫到啲令佢哋滿意嘅作品。希望佢哋專輯發行到,然後大家都會喜歡啦。嵋家爭兩位歌手嘅歌,希望係二月前交到貨畀佢哋。

歌手個個有晒目標,自 14年後冷感香港人終於醒覺,雖然有啲後生仔未諗到,不過都竟然有後生仔想喺 15年爭取到真普選,香港有救喇!

Macy

要有目標

我希望可以揾到人生目標囉,我仲迷惘緊,未知自己方向,讀完設計都係迷惘。

梁先生 19歲

要真普選

我希望 15年有真普選出現,我有去佔中,今年如果 facebook有群組召集我都會去。



鍾意就快D Share啦!