掃呢頁CODE去手機

2015年1月7日 星期三

[FACE - 398 - 大專校園] 學界最索 YouTuber 中六丁丁良心化妝 丁丁,應采兒,MF,




化妝女神丁丁:「我收錢,但無埋沒良心!」

丁丁仲有機會遠赴韓國出席品牌活動,「去到個產品 event有專人教我哋化最新嘅韓妝,可以識到好多行內人,好開心!」

U Spy

學界最索 YouTuber 中六丁丁良心化妝

做女仔邊個唔貪靚?化妝品、護膚品個個月千千聲係入門,唔係個個學生負擔得起。

做咗四年美容 blogger兼 YouTuber嘅中六生李卓穎化名丁丁, YouTube片配晒背景音樂,製作落足心機,不過就有人大話丁丁呢類美容達人,只係為咗免費拎 sample同 tester,同為收廣告錢而拍片。丁丁同 Spy講:「其實拍每條片都要自己構思點拍,自己剪,唔係想像中咁易。每次我都有親身試用,係好用先會介紹畀觀眾,唔係吹水畀伏!我哋憑良心,只係參考!」

多女 fans

丁丁對美容咁有心得,大把妹妹粉絲撐!「上星期第一次同 fans見面,喺 cafe搞咗個見面會,同佢哋分享化妝心得!」

丁丁(李卓穎)

頻道: ding2craftstube

學校:樂善堂顧超文中學 F.6

瀏覽人數: 7,953,602(截至 1月 2日傍晚)

YouTuber年資: 4



鍾意就快D Share啦!