網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年1月14日 星期三

[FACE - 399] 中毒太低 吳千語票房劇毒  2片谷底 林峯:一套都冇睇 林峯,吳千語,千語,MF,




林峯被問到有冇睇過吳千語的作品時,一臉尷尬話未睇過,呢個樣拍得住馬明個天然呆喎!

真面目

中毒太低 吳千語票房劇毒  2片谷底 林峯:一套都冇睇

21歲吳千語同 35歲林峯愈愛愈高調,經常連體遊街鳩嗚,又孖住出 trip旅行,峯嫂地位坐定笠六。

愛情得意,不過吳千語事業就認真麻麻。出道 4年拍落唔少電影,點知唔係做大茄就係唔收得,上年終於有得坐正做女一拍《青春鬥》,票房竟然只有 20萬!

年紀輕輕就成為票房劇毒,又唔怪得好愛好愛好愛千語 BB的林峯,都認自己「一套都冇睇!」

林峯同千語 BB愛得痴纏,一放假就周圍飛去濕平放血。

11年簽約黃百鳴旗下的吳千語, 4年間拍過唔少戲,不過大部分都係做配角,暫時仲未紅得起,同男友林峯的叫座力差幾條街。

《青春鬥》僅收 20萬

吳千語參與的 9套作品當中,票房收過千萬的都係賀歲片,分別係《八星抱喜》、《百星酒店》同《六福喜事》,其中《六福》更收 1,816萬,打入 2014最高票房港產片第 7位,可惜吳千語只係超級大茄,戲份少到去個廁所都 miss咗喇!

至於真正擔正, 14年上畫的《青春鬥》,同周麗淇男友徐正曦做情侶,新鮮感十足但票房低到嚇死人,竟然只有 20萬,分分鐘係林峯登一個台的價錢;而前年尾同林峯情侶檔的恐怖片《詭嬰》,則好少少,有近 70萬。

《青春鬥》

上映日期: 14年 12月 04至 16日

累計票房:$203,986

《青春鬥》由邱禮濤執導,演員有吳千語、徐正曦、林德信等,卡士咁弱,又難怪唔收得!

《詭嬰》

上映日期: 13年 10月 31至 11月 13日

累計票房:$699,416

林峯護 BB︰多多練習

女友拍落大堆爛片,早前離開大台正式簽約英皇的林峯,直認冇睇過千語 BB的大作,上週二(6日),林峯出席國內劇宣傳活動表示︰「《青春鬥》未睇呀!都想睇下佢啲動作,因為佢有吊威吔;同埋嗰套《王家欣》我都想睇,我接觸過個新導演(劉偉恆),佢自己寫劇本,個劇本又拎獎,應該要支持一下本地製作!(一套都未睇?)真的未睇未睇!」

講到女友慘變票房毒藥,林峯就極力維護 BB,「我覺得演員可以負責嗰部份,就係演好自己,作為男朋友,我係睇佢工作上面、演繹上面點樣。我覺得要多多留意、多多練習,演員最重要係自己演技有進步同提升。」係囉,咁林峯真係要多啲指導下女友

千語上年同黃又南(中)拍了《王家欣》,再次做女一,希望呢套唔會做毒藥

13年賀歲片《八星酒店》收 1,800萬,係千語有份參與的電影中最收得一部。

《詭嬰》係 3D鬼片,林峯同盛君(中)做夫婦,另外仲有吳千語(左)同徐子珊,不過都收唔過 100萬。

同大台約滿後,林峯以 1億天價加盟英皇,除咗開演唱會,當然 Mani亦會全力為峯少開拓國內市場。

2014十大最高票房港產片



鍾意就快D Share啦!