網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年1月21日 星期三

[FACE - 400] 你最討厭嘅港女行為? MF,




全知言

你最討厭嘅港女行為?

拍旅遊節目晒下手袋晒下鞋,就搞到杜如風被喪插係世界級港女,唔知仲以為佢殺人放火十惡不赦添!究竟港女嘅行為係咪真係咁犯眾憎呢?

今期全知言問過一班藝人,全部都講得出港女有咩惡行,唯獨伍詠薇力撐港女無罪兼自認港女,果然夠勇!

梁漢文 迫男友攞手袋

迫個男朋友或者老公攞手袋,呢樣嘢係排第一!有次我太太拎住好多嘢,咁我話不如幫你拎手袋啦,佢即刻話「唔好喇,唔好睇呀!」我諗諗下又覺得呢件事真係唔應該做。所以希望女士們唔好迫你男朋友攞手袋!

伍詠薇 自認港女

我覺得港女幾有 style,好容易會知道呢個係香港女仔,我鍾意㗎,因為我自己都係港女!哈哈哈!

楊洛婷老公 Tim 唔知自己要乜

成日要求一啲嘢,其實又唔知自己要乜,但又要扭計又要發脾氣!你唔知佢要乜,然後佢又話你唔 care佢!

艾威 大聲講電話

大庭廣眾下大聲講電話係幾影響人!因為你傾啲嘢係同大家無關,而發出嘅聲響會變咗一種噪音,咁就唔係幾有禮貌

李思欣 自以為是

港女最討厭係自以為是!乜都顧住自己,好似自己大晒咁,有少少公主病。同埋出到街咩都要男朋友孭晒,咩都要男朋友俾錢,少少蝕底嘢都唔會做!

街坊勁數劣行

Yami 事事老奉

黐飲黐食,又嫌啲嘢唔好食,又唔識講多謝,覺得老奉!

Wallace 講是非

講人是非,或者喺背後講人哋,講人壞話唔係咁好!

陳生 拜金

拜金同公主病!好容易就發脾氣,咩都要就佢,唔啱就即刻要嘈!



鍾意就快D Share啦!