掃呢頁CODE去手機

2015年1月21日 星期三

[FACE - 400] 吹雞走人 鬥輸山姐 敗走樂易玲拉隊過 now 樂易玲,MF,




去年底約滿

55歲樂易玲加入大台 11年,一度呼風喚雨,只是如今老細換咗人,嚟緊帶埋胡杏兒過檔成為佢首要任務。

真面目

吹雞走人 鬥輸山姐 敗走樂易玲拉隊過 now

大台除咗姐仔鍾意鬥,其實高層鬥得更加血肉淋漓,之前樂易玲同曾勵珍互鬥,家陣多個山姐余詠珊加入,三女惡鬥互有死傷。

中期戰報,暫時以獲新老闆殼王陳國強信任的山姐領先,另一製作部高層珍姐穩守次位,而前朝老闆六嬸方逸華愛將樂易玲,則似大勢已去大權旁落。難怪最近有傳她將會拉隊轉投已獲發免費電視牌照的 now TV,集齊大台小生花旦過檔更是她首要任務。







自從在大台失勢後,頭號愛將林峯率先離巢改簽英皇。據知樂易玲亦將於年中離巢兼轉會改投已獲發免費牌照的 now TV,同樣執掌藝員部,靠她的江湖地位吹雞搵人埋班。

自從余詠珊回歸大台後,權力穩步上升,唔使 2年時間已經同曾勵珍平起平座!

貴為 now首席副總裁,何麗全主力打造免費電視,不過何否認樂小姐過檔。

目標兩旦一小生

據知 now台藝員部有意效法外地電視合約藝員制度,即不會限制藝員只能在一台亮相,而樂易玲撬走目標包括已於去年底約滿的胡杏兒、將於今年 5月約滿的吳卓羲及年底約滿的楊怡,據知 now除了肯出高價外,更以合約自由度高作誘因吸引一班大台小生花旦加盟。

對於種種傳聞,週日( 18日)本刊致電負責統籌 now免費台的首席副總裁何麗全,他例牌否認:「我哋未正式開始製作,冇咁快,樂小姐在 TVB做得咁成功,佢點會走呀?我哋暫時都係以同內地合拍劇為主。」至於樂易玲則至周一截稿前仍未回覆。

5月滿約

自從大台捧陳展鵬後,吳卓羲早已心淡等走人。

年底滿約

楊怡同前經理人嘉莉感情好,嘉莉走人,亦令楊怡生離意!網上圖片

近年樂易玲風頭被山姐完全蓋過,連大台活動亦甚少見她現身,週日( 18日)《勁歌總選》難得有大媽現身,鏡頭竟然影到佢同山姐老公 Herman有偈傾喎!電視畫面

一台不能藏三姐,暫時樂易玲率先敗走。

港視新劇《童話戀曲》網友唔 Buy!

一向被網友熱捧的港視劇,接神劇《來生不做香港人》的《童話戀劇 201314》,以音樂劇做主題材夠新穎,不過主角係蘇康同關楚耀,網友就唔多 buy,暫時播咗 3集,有人就話剪接太差,睇嚟《童話》接唔到力喎!

連高登仔都睇唔過眼,睇嚟關楚耀冇乜網友緣!



鍾意就快D Share啦!