網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年1月28日 星期三

[FACE - 401] 觀音兵拎袋 細細粒自信返晒嚟 細細粒,MF,




一手遞晒啲戰利品俾人拎,呢啲咪霸氣囉!

全知言

觀音兵拎袋 細細粒自信返晒嚟

體重曾經高達 250磅的細細粒(陳嘉佳),最近努力減肥,短短 3個月成功減咗 40磅!細細粒自認懶唔鍾意做運動,主要靠節食,雖然 1日食足 3餐,不過要戒糖、戒凍飲同少食澱粉,對於為食細細粒來講,真係少啲定力都唔掂!

全知言早兩日撞到細細粒行街,瘦咗嘅細細粒拎住個 Chanel袋,身邊仲有個四眼叔叔跟身,除咗陪鳩嗚俾意見,一行出舖頭,細細粒就港女上身,拎起個袋遞俾叔叔,雖然叔叔做阿四幫手拎戰利品,但個樣都好冧。窈窕淑女當然大把人追,唔怪得細細粒話要再減多 40磅先夠皮

一度重達 250磅,小寶個口係冇時停㗎!

瘦咗嘅小寶雖然仲有 200磅,不過從後望好似真係瘦咗一個碼,同四眼男都幾襯吖!

當日小寶好似女皇咁,全程唔使自己落手,四眼男拎晒!



鍾意就快D Share啦!