網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年1月28日 星期三

[FACE - 401] 真人示範 老公安仔教彈結他  Rock婆 Sammi撻着 Sam哥 Sammi,許志安,安仔,許冠傑,Sam,鄭秀文,MF,




機師幾時可以紋身又要識彈結他?其實 Sammi在《衝上雲霄》電影版正職係搖滾天后,着機師衫都係拍廣告搵真銀啫!

真面目

真人示範 老公安仔教彈結他  Rock婆 Sammi撻着 Sam哥

靚人靚景再加埋原汁原味首「天氣不似預期」添,正!好快到年初一(下月 19日),有得睇頂級豪華團嘅《衝上雲霄》電影版!

當初電影開鏡,好多人被套機師制服呃咗,以為 Sammi係女機師!實情係戲中戲,搖滾天后 Sammi因為拍航空公司廣告,巧遇兼撻着 Sam哥就真!咪以為做天后就係扮番自己易過借火,為咗入形入格扮 wild又要扮結他高手,許太事先求教過老公安仔㗎!你話嫁咗又住埋幾咁方便呢?







有 Sam哥又有 Cool魔,已經搞到好多人想撲入戲院,電影版《衝上雲霄》仲有埋古天樂、鄭秀文施展制服誘惑,話咁易成為賀歲檔最有入場意慾第一位港產片!話說開鏡初期好多人以為 Sammi係新加盟女機師,最新劇照同製作花絮揭開謎底,原來佢係「叫我梁小姐」個 friend,難搞又大支嘢搖滾天后至真!

Sammi唱得又型得,不過入行 27年玩樂器真係無幾何,據悉識彈琴又識結他嘅安仔都有過幾招俾老婆。

表面上係難搞巨星,當 Sam哥發現 Sammi原來有飛行恐懼症後,由香港追到去倫敦,呢啲咪 romantic囉!

同 Sam哥浪漫一夜後即失蹤, Sam哥最終識得飛去倫敦搵拍緊 MV嘅 Sammi,原來係醒目識得 follow天后 fan page!

周身紋身

寸寸貢又狂野, Sammi飾演嘅搖滾天后 TM第一次坐 Sam哥機就累到成機人 delay,第一印象低到負分,不過機緣巧合 Sam哥被航空公司安排拍電視廣告,再遇合作對象 Sammi一撻即着, Sam哥仲追女追到去倫敦添!

為咗扮 Rock婆, Sammi今次喺戲中又要學結他又要畫到周身紋身:「我喺呢套戲周身都係紋身,有英文字又有大型圖案,其實好多 Rock and Roll歌手都有紋身,啲紋身幫到我更加入戲。同埋啲紋身唔係亂咁紋,同劇情有關、可以帶出 TM(角色名)往事,情節都幾感動!」咁叫感動?小道消息,入行 27年, Sammi第一次喺鏡頭前彈結他,原來有向新婚一年老公許志安求教,咁至係又恩愛又感動!

拍拍吓廣告,大忙人 Sammi因為嚴重睡眠不足喺 Sam哥大髀瞓着,咁都肯借對大髀出嚟, Sam哥除咗型仲好溫柔添!

初相見 Sam哥以為 Sammi係難搞巨星,拍廣告再遇,天后掉轉頭照顧番唔識對鏡頭嘅 Sam哥,兩人因此感情大進。

話過自己偶像係周星馳,戲中 Sammi經理人恭碩良喺片場果然有星爺風範,仲識爆肚掹住空姐隻腳添!

最緊要靚!

雖然原創自大台,不過老老實實,電影版《衝上雲霄》製作費成億,卡士、外景仲有機師、空姐嘅制服,都高班過電視版幾條街。又係一個機師一條感情線,唔好理故事係唔係寫實,淨係為個「靚」字,已經好想瘋狂撲飛!

吳鎮宇×鄭秀文

吸引值: 100分

前文已經講過,機師搭上搖滾天后,仲要係二人拍戲多年首次合作!

古天樂×佘詩曼

吸引值: 99分

航空公司老闆愛上俏空姐,係唔係童話故事嚟㗎?

張智霖×郭采潔

吸引值: 95分

當 Cool魔遇上搞鬼國語美眉,睇唔出佢哋年齡相差 15年呢?



鍾意就快D Share啦!